با حضور مسئولان

آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فومن برگزار شد+ تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان فومن با حضور سردار میرحیدری فرمانده انتظامی گیلان، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، فرماندار، دادستان و امام جمعه شهرستان فومن و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی در سالن اجتماعات اداره ارشاد برگزار شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فومن با حضور سردار میرحیدری فرمانده انتظامی گیلان، حجت الاسلام محمدمهدی افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، فرماندار، دادستان و امام جمعه شهرستان فومن و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان در سالن اجتماعات اداره ارشاد برگزار شد.photo_2016-11-20_13-53-59

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن، در مراسم امروز از تلاش های سرهنگ بابک علیزاده قدردانی و سرهنگ محسن جعفرزاده به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان فومن معارفه شد.

این انتصاب نشانه درایت سردار میرحیدری است

امام جمعه فومن انتصاب جدید را نشانه درایت و مدیریت سردار میرحیدری دانست و گفت: انتصاب مدیران در نیروی انتظامی و سپاه برای دفاع از ارزشها بوده و فرماندهان انتظامی مسئول امنیت هستید.

حجت الاسلام صفوی با اشاره به جانفشانی های ناجا در دفاع از مرزها اظهار کرد: نیروی انتظامی با شجاعت و شهامت از مرزها دفاع می کنند و در شهرها نیز حافظ کرامتها انسانهاست.

وی افزود: نیروی انتظامی به مثابه دژ محکمی هستند که با حفاظت از اموال مردم، آسایش و راحتی آنها را فراهم می آورند.

صفوی نظامیان را پناهگاه مردم خواند و گفت: بدون آنها حکومت معنا ندارد.

مسئولیت امانت است

فرماندار شهرستان فومن نیز تامین امنیت و نظم را مهمترین شاخص جامعه توسعه یافته خواند و افزود: نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت جامعه و مردم بسیار مهم است.

میرشمس مومنی زاده شاخص ارزش انسانی را تقوا و تدین نامید و گفت: مسئولیت امانت است و باید آن را را به بهترین نحو به دیگران تحویل دهیم.

وی افزود: با خدمتگذاری صادقانه به گونه ای کاری کنیم که وجدانمان راحت باشد.

فرماندار فومن با قدردانی از زحمات سرهنگ علیزاده اظهار کرد: شهادت می دهم که ایشان در حد توان خود منشا اثر بوده و با تعامل خوبی با دستگاه های اجرایی داشته است. از سوی دیگر برای سرهنگ جعفرزاده که این مسئولیت خطیر را قبول کرده آرزوی موفقیت کرده و پشتیبانی و حمایت کامل خودم را از ایشان اعلام می‌دارم.

حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت نیز با اشاره به اظهارات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش خطیر ناجا در امنیت تصریح کرد: مهترین خطری که امروز جامعه را تهدید می کند اعتیاد است که برای مقابله با آن باید تلاش کرد.

گفتنی است سرهنگ جعفرزاده سابقه سالها حضور در پست های کلیدی فرماندهی انتظامی استان گیلان را دارا بوده است و از فرماندهان باسابقه ناجا در گیلان محسوب می شود.

Share