رجبی ویسرودی در گفتگو با دیارمیرزا

توهین به رشتی‎ها را تکذیب می‎کنم/ آقای کارگرنیا مورد احترام من است اما دایه مهربان تر از مادر نمی‎خواهم /آنقدر شجاعت دارم که از خودم و نظراتم دفاع کنم/آقای کارگرنیا فکر می کنم برای عذرخواهی شما کمی دیر شده است !

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رجبی ویسرودی در مورد اظهارات کارگرنیا در مورد خودش گفت: بنده احترام زیادی برای آقای کارگرنیا قائلم و از ایشان حرف شنوی دارم اما ای‌کاش قبل از اینکه اینگونه در مورد من صحبت می‌کردند از خود بنده سوال می‌کردند و صحت یا عدم صحت آنچه را که شنیده بودند را دریافت می‎کردند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مجید رجبی ویسرودی عضو شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا در واکنش به اظهارات کارگرنیا و عذرخواهی وی از شهروندان رشتی از جانب رجبی اظهار کرد: آنچه که از من در رسانه ها به عنوان توهین به همشهریان رشتی نگاشته شده است را تکذیب میکنم.rajabi2016-10-20_13-36-27

وی افزود: بنده آنچه که در نشست خبری گفتم این بوده که رشت ۴۰۰هزار رای دهنده دارد و از این تعداد یک بیستم آن تالش زبان هستند و اگر بحث قومیت ها مطرح بود من اکنون در شورای شهر نبودم. امروزه مردم تشکیلاتی در انتخابات شرکت میکنند و بحث تالش و گیلک و ترک مطرح نیست.

رجبی ویسرودی در مورد اظهارات کارگرنیا در مورد خودش گفت: بنده احترام زیادی برای آقای کارگرنیا قائلم و از ایشان حرف شنوی دارم اما ای‌کاش قبل از اینکه اینگونه در مورد من صحبت می‌کردند از خود بنده سوال می‌کردند و صحت یا عدم صحت آنچه را که شنیده بودند را دریافت می‎کردند.

عضو شورای شهر رشت افزود: من خودم بلدم صحبت کنم و نیازی به سخنگو ندارم و هر کجا باشد و نیاز باشد عذرخواهی خواهم کرد. اینگونه نظرات از جانب دوستان برای بنده حکم دایه مهربان تر از مادر را دارد. همه مرا می‌شناسند و می‌دانند آنقدر شجاعت دارم که از خودم و نظراتم دفاع کنم.

رجبی ویسرودی متذکر شد: بنده باید بگویم هیچگاه به همشهری‌های رشتی خود توهینی نکردم و نخواهم کرد چون بنده از کودکی در این شهر بزرگ شدم و اکنون در شورای این شهر هستم فقط به خاطر علاقه زیاد به این شهر و مردمانش است و احساس کردم که میتوانم در این جایگاه به عنوان یک عضو شورا برایشان کاری کنم.

آقای کارگرنیا فکر می کنم برای عذرخواهی شما کمی دیر شده است !

این عضو شورای شهر رشت در بخش دوم سخنان خود اظهار داشت: نیازی به عذرخواهی ایشان به عنوان یک همکار شورایی ندارم و هر جا که احساس کنم باید اظهار نظر کنم به شخصه جوابگو خواهم بود. اما آقای کارگرنیا فکر می کنم برای عذرخواهی شما کمی دیر شده است !

رجبی گفت: جنابعالی در سال اول شورای چهارم می‌گفتید که «آقایان رجبی ویسرودی، جمشیدی چناری، صابر و خانم پیشگر خط قرمز من هستند» و پس از آن به مدت سه سال به جهت گرفتن رای برای آقای کاظمی به عنوان شهردار !ما شدیم رفیق شفیق شما!

رجبی اضافه کرد: آقای کارگرنیا، شما در دوره ریاست آقای جمشیدی بر شورای شهر، برای همایش شوراهای اسلامی کلانشهرها بابت هزینه یک همایش علنا اعلام جنگ کردید و همه را متهم به دزدی نمودید، چطور است که در حال حاضر بابت تمام همایش ها و جشن هایی که شهرداری برگزار می‌کند نظیر مراسم روز رشت ،جشنواره جوکول و غیره و مسافرت ها روزه سکوت گرفته اید؟

رجبی ویسرودی گفت: آقای کارگرنیا، آن هنگامی که گروه اقلیت به جلسه انتخاب هیات رییسه نمی آمدند قرار شد که شما به عنوان سفیر صلح بروید و تقسیم کرسی های شورا را انجام دهید تا آنان در جلسه حضور پیدا کنند و حتی آقای صابر و بنده گفتیم که جایگاهی نمی‌خواهیم و جنابعالی رفتید و کرسی ریاست را برای آقای کاظمی، منشی را برای آقای شوقی و خزانه داری را برای خود در نظر گرفتید و فکر می کنم زمان عذرخواهی شما همان وقت بود.

وی خاطر نشان کرد: اینکه اعضای شورا به سوگندی که یاد کرده اند پایبند باشند در عمل مشخص می شود نه در کلام ؛پس نمی توانیم با شعار دادن شعور مردم را به سخره بگیریم.

tel final1

Share