اولتیماتوم فاطمه شیرزاد به ثابت قدم :

هیچ کمپین مردمی از شهردار رشت برای عدم پرداخت حقوق اقشار آسیب پذیر حمایت نمی‌کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فاطمه شیرزاد با اشاره به پایان ضرب الاجل ۴۸ ساعته ای که به شهردار در خصوص پرداخت معوقات کارگران شهرداری داده بود گفت: اگر آقای شهردار به تذکر بنده ترتیب اثر ندهند ، طرح سوال خود را در اینباره به هیات رئیسه شورا تقدیم خواهم کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فاطمه شیرزاد گفت : هیچ کمپین مردمی از شهردار، به علت عدم پرداخت حقوق اقشار آسیب پذیر حمایت نخواهد کرد.

۰۱۰۴۹۵-۰۸shirzadرییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا اذعان داشت: شهردار رشت نسبت به تذکرات اعضای شورا درخصوص پرداخت حقوق کارگران زحمت کش شهرداری بی توجهی می کند و از مهلتی که شورا در جلسه استیضاح به او داده است با این توجیه که مردم و کمپین های اجتماعی حامی او هستند استفاده نمی‎کند.

فاطمه شیرزاد افزود: کارگران بخش خدمات شهرداری، از اقشار مظلوم و آسیب پذیر هستند که تنها خواسته آنها پرداخت به موقع حقوقشان است و بسیاری از مردم در تماس های مکرر با اعضای شورا ، خواستار پیگیری و مطالبه حقوق این قشر آسیب پذیر جامعه بودند و به گفته خود مردم از کسی که پاداش‌های میلیونی مدیران را بر پرداخت حقوق ناچیز کارگران شهرداری ترجیح دهد حمایت نمی کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه هیچ کمپین مردمی از شهردار به علت عدم پرداخت حقوق اقشار آسیب پذیر حمایت نمی کند تاکید کرد : به آقای ثابت قدم توصیه می کنم که اولویت را در پرداختها برابر قولی که در صحن شورا به اعضای شورا داده بود رعایت کند و حق پاکبانها و کارگران فضای سبز شهرداری رشت را ادا کند.

شیرزاد با بیان اینکه هدفش از ابراز این سخنان، احیای حق اقشار آسیب پذیر است گفت: باید توجه داشته باشیم که این کارگران، تنها منبع درآمدشان، حقوق ماهیانه ای است که باید از شهرداری با واسطه یا بی واسطه شرکت های خدماتی دریافت کنند و حال که در آستانه سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس هستیم، تصور اینکه تعدادی از این کارگران شرمنده فرزندان خود در تامین لوازم التحریر و البسه مدرسه می شوند بسیار من و سایر اعضای شورا را آزار می دهد و قطعا رشتوندان هم از رنجی که بر کارگران شهرداری می رود ، آزرده خاطر خواهند شد.

وی با اشاره به پایان ضرب الاجل ۴۸ ساعته ای که به شهردار در خصوص پرداخت معوقات کارگران شهرداری داده بود گفت: اگر آقای شهردار به تذکر بنده ترتیب اثر ندهند ، طرح سوال خود را در اینباره به هیات رئیسه شورا تقدیم خواهم کرد.

tel final1

Share