گلشن در واکنش به سخنان کوچکی نژاد

نقل قول های منتسب به استاندار گیلان در مورد مخالف نظام دانستن فرهنگیان تجمع کننده، کذب است / نقل قول ها بر اساس مطالب درست انجام شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر روابط عمومی استانداری گیلان، نقل قول های منتسب به استاندار گیلان در ارتباط با مخالف نظام دانستن فرهنگیان تجمع کننده از سوی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر روابط عمومی استانداری گیلان، نقل قول های منتسب به استاندار گیلان در ارتباط با مخالف نظام دانستن فرهنگیان تجمع کننده از سوی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی را تکذیب کرد.golshan-2015-09-24_20-41-44
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، یوسف گلشن گفت: یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در مصاحبه‌ای به نقل از دکتر نجفی اعلام کرده که استاندار گیلان، فرهنگیان تجمع کننده را مخالف نظام اسلامی می‌داند که این مطلب، قویاً تکذیب می‌شود.
وی ادامه داد: تاکنون استاندار گیلان در هیچ کدام از جلسه های شورای آموزش و پرورش، چنین مطلبی را بیان نکرده و این احتمال وجود دارد که اطلاعات نادرست به این نماینده محترم رسیده باشد و او براساس مطالب کذب محض انتقال داده شده، با رسانه‌ها مصاحبه کرده باشد.
گلشن با اظهار تعجب از انتساب چنین نقل و قولهایی گفت : اخیرا تجمعی هم از سوی فرهنگیان شکل نگرفته که استاندار بخواهد نسبت به آن واکنش نشان دهد .
گلشن تأکید کرد: سابقه سال های اخیر ، گویای آن است که دکتر نجفی به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش گیلان، در تمامی جلسه های این شورا حضور یافته و نسبت به موضوع آموزش و پرورش، اهتمامی جدی دارد.
وی خاطرنشان کرد: حضور مستمر استاندار گیلان در این جلسه ها وتجلیل استاندار گیلان از مقام فرهنگیان و مجموعه سخنرانی ها ومواضع ایشان ، بیانگر آن است که امر تعلیم و تربیت و ساماندهی موضوعات مربوط به نهاد آموزش و پرورش در استان، امری مهم از نظر استاندار گیلان است.
گلشن از تمامی رسانه ها و مراجع ذیربط خواست نسبت به نقل قول های منتسب به استاندار گیلان، دقت لازم را داشته باشند و گفت: پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، معتبرترین مرجع در مورد صحبت ها و مواضع استاندار گیلان است.

گفتنی است اظهارات گلشن در واکنش به سخنان کوچکی نژاد بیان شده است.

tel final1

Share