معاون فرمانده انتظامی گیلان:

متخلفان بازی ملوان – سپیدرود شناسایی شدند/فدراسیون فوتبال عواقب اقدامات غیرقانونی را برای لیدرها توجیه کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان گفت: متخلفان بازی ملوان-سپیدرود که منجر به تخریب اموال عمومی شدند شناسایی شدند و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تسنیم ،معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان گفت: متخلفان بازی ملوان-سپیدرود که منجر به تخریب اموال عمومی شدند شناسایی شدند و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود.
۱۳۹۵۰۴۱۸۱۲۳۹۴۷۵۷۰۸۰۹۱۹۲۴سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، در مورد تخلفات پس از بازی ملوان و سپیدرود اظهار داشت: آسیب رساندن به بیت المال و اموال عمومی جرم است و باید با آن برخورد شود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه فدراسیون ورزشی و فوتبال فرهنگ سازی کند بیان کرد: فدراسیون فوتبال باید با لیدرها صحبت کند و عواقب اقدامات غیرقانونی را برای آنها توجیه کند.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه ما در حد توان به ورزشگاه‌ها ورود می‌کنیم تصریح کرد: متخلفان بازی ملوان و سپیدرود که منجر به آسیب به اموال عمومی شدند شناسایی و برخورد لازم با آنها انجام می‌شود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی گیلان تخریب اموال عمومی و دولتی را جرم دانست و اعلام کرد: آموزش‌ها و آگاهی‌های لازم باید به هواداران داده شود.

جعفری با بیان اینکه بایستی تحمل خود را در برد یا باخت فوتبال حفظ کنیم خاطرنشان کرد: نباید به خاطر برد و باخت، رفتار نامناسب انجام شود و پلیس نیز در حد توان خود آگاه‌سازی و هشدار لازم را انجام می‌دهد.

 دربی پرحاشیه ملوان و سپیدرود در بندرانزلی با برد تیم ملوان به پایان رسید و پس از پایان بازی به تعدادی از اتوبوس‌های حامل هواداران سپیدرود خساراتی وارد شد.

tel final1

Share