استاندار گیلان در افتتاح نمایشگاه ملی فن بازار

دولت بر ارتقای فناوری تاکید دارد / در نسل جدید باید باورها را براساس فناوری ارائه کنیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان نیز با بیان اینکه حضور بیش از ۹۰دانشگاه و پارک علم و فن آوری و مراکز رشد و علمی برای گیلانیها و برای اندیشه های جوان که دنبال فناوری هستند افتخار بزرگی محسوب می شود تصریح کرد: ارتقای فناوری یکی از اهدافی که دولت دنبال کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بر آن تکیه و تاکید دارد.

اختصاصی پایگاه اطللاع رسانی دیارمیرزا، نمایشگاه ملی فن بازار در منطقه آزاد انزلی با حضور استاندار گیلان افتتاح شد.(گزارش تصویری)photo_2016-08-25_20-06-05

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از انزلی, سید محمد تکریمی معاون پژوهشی پارک علم و فن آوری گیلان این نمایشگاه‌ها را محل مناسبی برای معرفی به بازار دانست و گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست، اتصال بی واسطه ایده‌های فن آورانه به بازار است.
وی افزود: حضور سرمایه‌گذاران در اینگونه نمایشگاه‌ها می‌تواند مشکلات مالی برسر راه تولید محققان و حتی ایده‌های خلاقانه درحال تولید را رفع کند.

تکریمی با بیان اینکه بیش از ۹۰ پژوهشکده و پارک علم و فن آوری در این نمایشگاه حضور دارند, تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای انتقال تجارب، افزایش تعامل و ارتباط بین دانشگاهیان ، صنعت و بازار است.

دولت بر ارتقای فناوری تاکید دارد / در نسل جدید باید باورها را براساس فناوری ارائه کنیم

استاندار گیلان نیز با بیان اینکه حضور بیش از ۹۰دانشگاه و پارک علم و فن آوری و مراکز رشد و علمی برای گیلانیها و برای اندیشه های جوان که دنبال فناوری هستند افتخار بزرگی محسوب می شود تصریح کرد: ارتقای فناوری یکی از اهدافی که دولت دنبال کرده و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز بر آن تکیه و تاکید دارد.

محمدعلی نجفی گفت: در نسل جدید باید باورها را براساس فناوری فراهم کنیم که خوشبختانه امروز هم شاهدیم ۴۰۰ فناور دراین نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: جذب فارغ التحصیلان جوان و اندیشمند ما در همه کشور رو به گسترش است و گیلان نیز از این پتانسیل بالایی برخوردار است.

استاندار گیلانگفت: کشورهایی که تولید کلان کشاورزی دارند دو درصد از اشتغال خود را دراین حوزه تامین می کنند و یا درصنعت و خدمات به حداقل رسیده استان ما درایران به لطف خداوند به حداکثر رسیده و ما راهی جز بهره مندی از این فرصت نداریم.

نجفی یادآور شد: میزبانی گیلان که در کشور زبانزد است دراین بخش قابل احترام است و با توجه به اهتمامی که دراین مسیر وجود دارد ما نیز باید کمک کنیم.

وی در پایان گفت: قطعا با مساعدت استانداری و پارک علم و فناوری و اندیشه خوبی که سازمان منطقه ازاد انزلی دارد ما این امر را با قوت دنبال کرده و انشالله شاهد شکوفایی هرچه بیشتر درگیلان خواهیم بود.

tel final1

Share