رئيس كل دادگستري استان:

دستگاه قضایی از اقدامات دولت در مسیر تولید، توسعه و افزایش سرمایه‎گذاری در گیلان حمایت می‏‎کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سیاوش پور با آرزوی موفقیت برای دولت محترم بویژه مسئولین اجرایی استان در سال ۹۵ تاکید کرد: دستگاه قضایی استان در راستای قانون و سیاستهای کلی نظام از اقدامات دولت در مسیر تولید، توسعه و افزایش سرمایه گذاری در استان طبق موازین قانونی حمایت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد سیاوش پور رئیس کل دادگستری استان با بزرگداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی به ویژه دو یار با وفای امام راحل ، شهیدان رجایی و باهنر را که در سال ۶۰ بدست منافقان کوردل به شهادت رسیدند را گرامی داشت.IMG_7877siavashpoor
رئیس شورای قضایی استان با اشاره به حوادث سالهای آغازین انقلاب اسلامی، مسیر توسعه و پیشرفت کشور را با وجود موانع و مشکلاتی که دشمنان نظام در طی این ۳۸ سال برای کشور ایجاد نموده اند در پرتو وجود رهبریت امام خمینی (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری بی نظیر دانست.
وی همدلی قوای سه گانه و تلاش برای خدمت رسانی بیشتر به مردم را از تاکیدات مقام معظم رهبری بیان کرد و افزود : دستگاه قضایی استان چنان گذشته در چارچوب قانون از کمک به دولت محترم دریغ نخواهد کرد.
ایم مقام ارشد قضایی از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مطرح در دنیا نام برد و افزود نظام جمهوری اسلامی نشان داده است که با یک حکومت دینی میتوان حکومت داری ، قانون گرایی ،اقتصاد و ایجاد رفاه نسبی را ایجاد نمود و در سطح بین الملل موفق بود.
سیاوش پور با آرزوی موفقیت برای دولت محترم بویژه مسئولین اجرایی استان در سال ۹۵ تاکید کرد: دستگاه قضایی استان در راستای قانون و سیاستهای کلی نظام از اقدامات دولت در مسیر تولید، توسعه و افزایش سرمایه گذاری در استان طبق موازین قانونی حمایت خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به پروژه هایی که در هفته دولت به همت مسئولین در استان گیلان افتتاح میشود ، ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد افزایش اشتغال و کاهش هرچه بیشتر بیکاری در گیلان باشیم.
وی در همین راستا خاطر نشان کرد: مدیران و مسئولین استان با تعامل سازنده و تلاش مضاعف مسیر سرمایه گذاری در استان را جهت رونق بازار کار و توسعه اقتصادی تسهیل نمایند.
رئیس شورای قضایی استان در پایان با اشاره به سند چشم انداز بیست ساله نظام جمهوری اسلامی ایران افزود ، نباید از توسعه همه جانبه و فراگیر غافل بمانیم و در راستای رسیدن به این اهداف نباید هیچگونه خدشه ای به منابع طبیعی و حقوق بیت المال وارد شود.

tel final1

Share