برق گرفتی و ایست قلبی ثمره بازی با پست برق

یک «عکس سلفی» خطرناک در گلسار رشت به زندگی نوجوان ۱۶ ساله پایان داد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صبح امروز یک پسر ۱۶ ساله بر اثر بر اثر بی احتیاطی و باز کردن پست کوچک برق نصب شده سر خیابان ۱۵۱گلسار رشت دچار ایست قلبی تنفسی ناشی از برق گرفتگی شد و متاسفانه فوت کرد.

photo_2016-07-23_12-00-11
اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر حمید محمدی رئیس مرکز اورژانس گیلان در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه این حادثه اوایل صبح امروز و در ساعت ۵:۳۰ دقیقه رخ داده است, اظهار کرد: همکاران اورژانس گیلان بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه از نزدیک ترین پایگاه، منطقه گلسار به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: همکاران فوریتهای پزشکی گلسار سریعا با بررسی وضعیت مصدوم اقدامات احیای قلبی ریوی را اغاز کردند و این اقدامات را تا بیمارستان گلسار نیز ادامه داشت اما متاسفانه مصدوم علیرغم تلاش های فوریتهای پزشکی، به زندگی بازنگشت.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان در پایان با اشاره به این حادثه دردناک که در اثر بی احتیاطی این نوجوان رخ داد هشدار داد، بازی با پست های برق که در کنار خیابان هستند می‌تواند منجر به حوادث تلخ و جبران ناپذیری شود.

به گزارش دیارمیرزا طبق اظهارات برادر کوچک و دوست متوفی، آنها قصد داشتند با این پست برق ،عکس سلفی بگیرند و نوجوان ۱۶ ساله در این پست را باز کرده و دچار برق گرفتگی شد.

در صورت دریافت جزئیات بیشتر از این حادثه اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

tel final1

Share