جعفرزاده در یادداشتی خطاب به اعضای شورای شهر رشت

مردم حوصله و تحمل جدال های بیهوده را ندارند آنها کار می خواهند و کار !/ باید از شهردار بخاطر جرات و جسارتش که خود را به طوفان کار زد تشویق نمود نه استیضاح !

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی خطاب به اعضای شورای شهر ضمن حمایت از شهردار و انتقاد از استیضاح ثابت قدم از سوی شورای شهر ،اعضای شورا را به تعامل و همکاری و وفاق بیشتر با شهردار دعوت کرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی خطاب به اعضای شورای شهر ضمن حمایت از شهردار و انتقاد از استیضاح ثابت قدم از سوی شورای شهر ،اعضای شورا  را به تعامل و همکاری و وفاق بیشتر با شهردار دعوت کرد که در ادامه متن کامل یادداشت را مشاهده می نمایید.

Capture.JPG11متن کامل یادداشت به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم

شورا نهادى برآمده از آمال و آرزوهاى مردم است ، همانگونه که مجلس شوراى اسلامى بر آمده از این آمال و آرزوهاست ، مردم آنگاه که ما(نمایندگان مجلس) را برمى گزینند گویى افق خودشان را پاى صندوق راى ترسیم میکنند.
رشت این شهر باران هاى نقره اى و مردم بارانى و آسمانى اش در سایه نظام ولایى با امید به دولتى برآمده از گفتمان اعتدال ، این روزها، افق خود را ترسیم می کنند ، مدتى است رایحه تحول و توسعه به مشام مردم این شهر خوبان می رسد.
و نیک اندیشان شورا با انتخاب شهردارى کوشا و دانا و فرزند اصیل شهر رشت سهم مهمى در ترسیم این افق رو به امید داشتند ، قطار به حرکت در آمده توسعه و تحول شهر به مقصد نمی رسد مگر با همدلى ، وفاق ، دوستی . محبت ، گذشت و…
و همه نیک می دانیم این شهر و تن خسته آن از مجادله و منازعه رنج می برد ، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر و همه آنان که بى قرار سپیدى و روشنایى این شهر هستند، بسان فرزندان غیور این شهر که از میدان شهداى ذهاب عزیمت می کردند تا این شهر و آرمان هاى مردم این سرزمین بدرخشد امروز و هر روز مسئول سپیدى و روشنایى براى این شهر هستند . شهردار( دکترثابت قدم) ، فرزند این شهر و منتخب همین شوراست ، دست او و یارانش را به گرمى می بایست فشرد. تا در سایه آرامش و همدلى ، شهرمان را بر فراز تپه اى بنشانند که برازنده اوست
تحولات آغاز شده از سال ١٣٩۴ نقطه شروع ساختن آینده اى بزرگ براى این شهر است ، بى تردید دلسوزان شورا و همه مدیران استان این مسیر سخت اما ممکن را طى خواهند کرد. و قطعا شهردار در دیکته نوشته شده بی غلط و بی اشتباه نبوده و نیست اما می بایست از وی بخاطر جرات و جسارتش که خود را به طوفان کار زد و مردمی که تشنه تغییر بودند را شاداب و زنده کرد را تشویق نمود نه استیضاح !! و بنظرم بهترین کار انستکه همه با هم با دفن کدورتها صرفا بفکر خدمت به این مردم شریف باشیم مردم حوصله و تحمل جدال های بیهوده را ندارند انها کار می خواهند و کار ! و انتظارشان از اعضای محترم شورای شهر در این مقطع حمایت قاطع از شهردار جوان و کوشا و جسور شهرمان است
به امید روزهاى پر افتخار براى شهر باران هاى نقره اى

جعفرزاده ایمن آبادی خادم مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی (دوره نهم و دهم)

tel final1

Share