در جلسه امروز شورا صورت گرفت

شهردار رشت پنجشنبه استیضاح می‌شود/شوقی:۵۰ راننده اتوبوس بلاتکلیف هستند/علوی: استیضاح شهردار برای دفاع از بیت المال است/نیکومنش و ثابت قدم به سوئد می‌روند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با اعلام وصول استیضاح شهردار رشت برای برگزاری جلسه فوق العاده رای گیری شد که صبح روز پنجشنبه برای برگزاری جلسه فوق العاده استیضاح شهردار با اکثریت ارا انتخاب شد.

شورای شهر رشت

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و پنجاه و یکمین جلسه شورای شهر رشت دقایقی پیش آغاز شد و رئیس شورا شهادت امام جعفر صادق(ع) را تسلیت گفت.شورای شهر رشت

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, در این جلسه محمود باقری خطیبانی به عنوان ناطق اول با بیان اینکه چهار ماه از سال گذشته است, اظهار کرد: از کل بودجه اختصاص یافته است ۲۵درصد محقق شده است.
وی افزود: گلسار منطقه‎ای است که ساخت و ساز بسیاری در آن انجام می‌شود اما هنوز با گذشت چهار ماه ۱۴پروانه ساخت صادر شده است, بنابراین از اعضای شورا میخواهم که به این موضوع رسیدگی کنند.
همچنین فرهاد شوقی با بیان اینکه وضعیت نامشخص ۵۰ راننده اتوبوس در سازمان اتوبوسرانی رشت سبب تاسف است, یادآور شد:  قرار شده از بیرون نیرو گرفته شود در حالی که راننده های اتوبوسرانی بلاتکلیف هستند.
وی در خصوص انتقادات هفته پیش خود در مورد اکران فیلم ایستاده در غبار خود گفت: این فیلم یکی از آثار برگزیده جشنواره فجر بوده است و اکران کوتاه مدت فیلم در سینمای رشت از اعتراضات بنده بوده که هفته پبش در شورا عنوان کردم که با واکنش یکی از مسولان فرهنگی استان و برخی رسانه ها روبرو شدیم.

وی همچنین در مورد ساماندهی بخشی خبرنگاران در صحن شورا گفت: کار اداره صحن شورا انگار از اداره شهر و شهرداری سخت تر است.

همچنین با اعلام وصول استیضاح شهردار رشت برای برگزاری جلسه فوق العاده رای گیری شد که صبح روز پنجشنبه برای برگزاری جلسه فوق العاده استیضاح شهردار با اکثریت ارا انتخاب شد.

علوی: استیضاح شهردار برای دفاع از بیت المال است

امیرحسین علوی با قدردانی از اصحاب رسانه و اعضای شورا در حفظ آرامش شهر اظهار کرد: اگر طرح استیضاحی است برای دفاع از بیت المال بوده و فارغ از هرگونه نتیجه آن به نفع مردم و شهر تصمیم گرفته می‌شود.
وی با بیان اینکه سازمان بازرسی به شهرداری وارد شده است یادآور شد: از رییس شورا می‌خواهیم که یک نامه به شهرداری نتیجه را گزارش کند.

نیکومنش و ثابت قدم به سوئد می‌روند

در این جلسه موضوع بررسی ضوابط بودجه شهرداری در شورا به بحث و بررسی قرار گرفت و لایحه حضور شهردار و ریاست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا در نشست سالانه شهر خلاق یونسکو ۲۰۱۶ در کشور سوئد به رای گذاشته شد که با موافقت شورا همراه بود.

tel final1

Share