عصر امروز

مایلی کهن با ملوان به توافق رسید/ثبت قرارداد نهایی در روزهای آینده در هیات فوتبال گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد مایلی کهن در مذاکراتی با هیات مدیره باشگاه ملوان بندر انزلی درخصوص هدایت این تیم، به توافق رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا ،پس از اعلام انصراف نادر عزت اللهی از سرمربیگری ملوان بندرانزلی و طی مذاکرات محمد مایلی کهن با مسعود رضاییان و احمد دنیامالی، سکان هدایت این تیم به سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران رسید.

mailiSC_0122مایلی کهن پس از این توافق، قرارداد نهایی خود را در روزهای آینده در هیات فوتبال گیلان ثبت خواهد کرد.

وی پس از انصراف فرهاد پورغلامی، محمد احمدزاده و نادر عزت اللهی چهارمین سرمربی ملوانان تا قبل از آغاز مسابقات است.

مایلی کهن سابقه سرمربیگری تیم های سایپا، فولاد خوزستان، پیکان و گهر دورود و همچنین سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران در سال های ۱۳۷۴ و ۱۳۷۸ را نیز در کارنامه خود دارد.

کسب عنوان چهارمی تیم ملی فوتسال در دومین دوره جام جهانی فوتبال داخل سالن در سال ۱۹۹۲ در هنگ کنگ نیز در سوابق این سرمربی دیده می شود.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در آخرین بازی خود در رقابت های لیگ برتر فصل گذشته، با شکست در مقابل تیم سیاه جامگان به لیگ یک سقوط کرد و تلاش مسئولان ارشد شهرستان و استان نیز برای خرید و انتقال امتیاز لیگ برتری تیم نفت تهران به بندرانزلی، ثمری نداشت و ملوانان ناچار به حضور در لیگ یک و کسب نتایج لازم برای رسیدن به لیگ برتر هفدهم هستند.

مدیر رسانه ای باشگاه ملوان این خبر را تایید کرد.

tel final1

Share