طی حکمی از سوی رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

رییس بیمارستان امیر المومنین (ع) رشت منصوب و معارفه شد+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،طی حکمی از سوی دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دکتر علی فقیه حبیبی به سمت رییس مرکز آموزشی درمانی امیر المومنین (ع) رشت منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ظهر امروز، دوشنبه بیست و هشتم تیرماه مراسم تقدیر و معارفه رییس مرکز آموزشی درمانی امیر المومنین (ع) رشت با حضور دکتر محمد تقی آشوبی، قائم مقام رییس دانشگاه، دکترحسین اتحاد، معاون درمان، دکتر پیمان خانجانی، مشاور اجرایی رییس دانشگاه، جمعی از اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه برگزار شد.

showimage.aspxقائم مقام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این جلسه گفت: انتخاب تیم مدیریتی جدید بر اساس یک فرایند علمی و برنامه استراتژیک دانشگاه صورت می گیرد. اگر امروز شاهد انتخاب دکتر فقیه حبیبی به عنوان رییس بیمارستان هستیم، این انتخاب بر اساس روال گذشته نبوده بلکه ایشان در یک فرایندی که برای انتخاب مدیران طراحی شده، شرکت کرده و توانسته اند، امتیاز لازم را را برای تصدی این پست حساس به دست آورند.

آشوبی خاطر نشان کرد: یکی از بزرگترین معضلاتی که دانشگاه علوم پزشکی گیلان با آن روبرو است، پراکندی بیمارستان ها و فضاهای فیزیکی است که هزینه های زیادی را بر دانشگاه متحمل می نماید که امیدواریم با طراحی و ساخت یک بیمارستان مگاهاسپیتال و یک بیمارستان جامع در آینده این مشکلات بر طرف شود.

دکتر اتحاد معاون درمان دانشگاه نیز گفت: تیم مدیریتی دانشگاه در صدد اصلاح فرایندها و رفع مشکلات است.کاری که دانشگاه دارد انجام می دهد طراحی یک برنامه ریزی بلند مدت برای اموال و تجهیزات دانشگاه است تا در آینده دچار روزمرگی نشویم و اگر یک دستگاه و تجهیزاتی در یک مرکز بنا به هر دلیلی از کار افتاد، به صورت فرایندی دستگاه دیگر جایگزین گردد.

وی افزود: برای رفع مشکلات فضای فیزیکی ممکن است با برنامه ریزی دقیق بتوانیم طی پروسه چند ساله به یک بیمارستان مگاهاسپیتال و یک بیمارستان جامع در رشت برسیم.

گفتنی است تعدادی از اساتید حاظر در جلسه نیز دیدگاه های مثبت خود را نسبت به انتخاب کادر مدیریتی جدید دانشگاه بیان کردند و از رییس دانشگاه و هیات رییسه تشکر نمودند.

در پایان از زحمات بیست و دو ماهه دکتر صبوری در سمت رییس مرکز آموزشی درمانی امیر المومنین (ع) تقدیر شد و سکان هدایت این مرکز آموزشی درمانی به دست دکتر علی فقیه حبیبی یکی از جوانترین استادیاران ENT (متخصص گوش ،حلق،بینی) سپرده شد.

tel final1

Share