ثابت قدم در مراسم افتتاح پارک مسکن مهر رشت:

امسال به اندازه نصف تاریخ رشت پارک می‌سازیم‌/بدون هیچ ترمزی سرعت کاری خود را دنبال می‌کنیم/سال آینده حمل و نقل ریلی را به‌تدریج در رشت آغاز می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،شهردار رشت گفت: امسال با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر رشت تلاش می‌کنیم ۱۵ پارک به رشت اضافه کنیم و بتوانیم به اندازه نصف تاریخ رشت پارک در مقیاس‌های مختلف داشته باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از تسنیم ،شهردار رشت گفت: امسال با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر رشت تلاش می‌کنیم ۱۵ پارک به رشت اضافه کنیم و بتوانیم به اندازه نصف تاریخ رشت پارک در مقیاس‌های مختلف داشته باشیم.
sabet_2016-01-15_15-07-29سیدمحمدعلی ثابت قدم در مراسم افتتاح پارک مسکن مهر رشت اظهار داشت: صدای کودکان رنگ خدا را دارد و این صداها سرمایه اجتماعی است.

وی با بیان اینکه بهره‌مند نبودن از سرمایه اجتماعی و حاکم بودن معضلات اقتصادی وظیفه مدیریت شهری را چند برابر می‌کند نقش فضای عمومی در زندگی شهروندان را مهم عنوان کرد و گفت: مطابق استاندارد جهانی انسان باید ۸ ساعت در روز در فضای عمومی حضور داشته باشد.

ثابت قدم با بیان اینکه تا سال ۷۲ رشت تنها ۲ پارک داشت عنوان کرد: تا سال ۹۴ تعداد پارک‌های رشت به ۴۱ عدد رسید و حدودا”در ۲۵ محله رشت پارک نداشتیم.

وی تاکید کرد:امسال با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر رشت تلاش می‌کنیم ۱۵ پارک به رشت اضافه کنیم و بتوانیم به اندازه نصف تاریخ رشت پارک در مقیاس‌های مختلف داشته باشیم.

شهردار رشت با بیان اینکه در تلاشیم عدالت اجتماعی را با توزیع مناسب و ارائه خدمات عادلانه ارائه کنیم خاطرنشان کرد:تمام تلاش ما این است که شهروندان احساس کمبودی نکنند.

ثابت قدم با بیان اینکه بدون هیچ ترمزی سرعت کاری خود را دنبال می‌کنیم بیان کرد: به بروکراسی و مخالفت‌ها توجه نمی‌کنیم چرا که منتقدان ممکن است بعضی از وقت‌ها ما را از مسیر توسعه دور کنند.

وی با بیان اینکه سال آینده ایجاد حمل و نقل ریلی را به‌تدریج در رشت آغاز می‌کنیم تصریح کرد: یکی از نقاط هدف، مسکن مهر رشت است.

مظفر نیکومنش نیز در این مراسم اظهار داشت: در این شهرک تازه تأسیس امکاناتی نظیر ایستگاه آتش‌نشانی و فضاهای سبز یکی پس از دیگری در حال افتتاح است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه حدود ۲/۳ منطقه پنج به‌صورت زراعی است اظهار کرد: تلاش شورای اسلامی و شهرداری رشت این است که امکانات و خدمات را برای شهروندان فراهم کند.

شهردار منطقه ۵ رشت نیز در این مراسم اظهار داشت: نگاه شهردار رشت عدالت محوری در مناطق است و در یک سال اخیر سرانه فضای سبز این محله ۴۵ درصد افزایش یافته و ۵ پارک در این منطقه افتتاح شده است.

حامد عبداللهی مساحت این پارک را ۱۴ هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: برای افتتاح این پارک ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

وی با بیان اینکه بازارچه میوه و تره بار در مسکن مهر رشت افتتاح می‌شود تصریح کرد: در سال ۹۳ کفپوش مسکن مهر رشت ۳ هزار مترمربع بود و سال ۹۴ به بیش از ۲۳ هزار مترمربع رسید.

عبداللهی آسفالت را یکی از دغدغه‌های ساکنین مسکن مهر رشت عنوان کرد و گفت: با جلساتی که با اداره راه و شهرسازی برگزار کردیم مقرر شد با اختصاص قیر لازم، ۸۰ درصد معابر مسکن مهر را آسفالت کنیم.

وی با بیان اینکه شهردار رشت نگاه ویژه‌ای به مسکن مهر دارد مطرح کرد: شهردار رشت به‌دنبال این است که رشت را به جایگاه واقعی خود برساند ولی کسانی هستند که موانعی ایجاد می‌کنند که آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنیم.

tel final1

Share