عصر روز گذشته در پی بازی کودکانه حوالی رودخانه

غرق شدن دخترک ۱۲ ساله در رودخانه/آتش نشانان غواص شهر باران در جستجوی دخترک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر روز گذشته ۳۰ خرداد ۹۵ تیم غواصی سازمان آتش نشانی رشت، جهت یافتن جسد دختر بچه ۱۲ ساله که در آب های خروشان رودخانه خمام رود روستای دلچه از توابع شهرستان سنگر غرق شده بودند به جستجو و کاوش پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عصر روز گذشته ۳۰ خرداد ۹۵ تیم غواصی سازمان آتش نشانی رشت، جهت یافتن جسد دختر بچه ۱۲ ساله که در آب های خروشان رودخانه خمام رود روستای دلچه از توابع  بخش سنگر غرق شده بودند به جستجو و کاوش پرداختند.

۲۰۹۳-۶۹۷این رویداد حوالی ۱۷:۰۰ عصر روز گذشته در پی بازی کودکانه حوالی رودخانه و نزدیک شدن به جریان پرخروش آب رودخانه و در نهایت عدم تعاول دختر بچه رخ داد.

محمد رضا پور محمد مسوول تیم غواصی سازمان در رابطه با این حادثه گفت: پس از اعلام این حادثه بهمراه ۴ تن از آتش نشانان غواص و تجهیزات غواصی به محل حادثه واقع در روستای دلچه از توابع سنگر اعزام شدیم .

وی در ادامه افزود: بدلیل شدت آب که بواسطه فصل زراعی و آبیاری مزارع ، حجم و جریان آب این رودخانه بیش از پیش افزایش یافته غواصان قادر به غوص زنی و غواصی نبوده و تنها نسبت به بازدید از نقاط قابل احتمال مبنی بر گیر کردن کودک اقدام نمودند.

همین گزارش حاکی است: جریان شدید آب رودخانه می تواند جسد را تا کیلومترها دورتر از محل حادثه هدایت کند و لیکن جستجوی آتش نشانان غواص شهر باران همچنان در روزهای آتی ادامه خواهد داشت.

tel final1

Share