آیت الله قربانی در اختتامیه اولین کنگره 8 هزار شهید گیلان

گیلانیان همیشه مدافع اسلام و آزادی بودند/امروز فضای گیلان نورانی و معطر شده است/گیلان همواره مجاهد فی سبیل الله داشته است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت :گیلان از استان هایی است که همواره دارای انسانهای فرهیخته بوده و مجاهد فی سبیل الله داشته است و امروز فضای گیلان نورانی و معطر است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اختتامیه اولین کنگره ۸ هزار شهید گیلان با حضور حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید, سردار سرلشگر حاج قاسم سیلمانی فرمانده نیروی قدس سپاه , مسوولان ارشد استان گیلان ,جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در میدان شهدای ذهاب رشت در حال برگزاری استphoto_2016-05-04_10-25-29

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , پیام مقام معظم رهبری به نخستین کنگره ملی شهدای گیلان از سوی آیت الله قربانی در کنگره قرائت شد.

آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در کنگره ۸ هزار شهیدگیلان گفت :این افتخار ماست که امروز میهمان شهدای استان خود هستیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود :گیلان از استان هایی است که همواره دارای انسانهای فرهیخته بوده و مجاهد فی سبیل الله داشته است و  امروز فضای گیلان نورانی و معطر است.

آیت الله قربانی با بیان اینکه در طول تاریخ حضور موثر مردان گیلانی همواره هویدا بود است خاطرنشان کرد: گیلانیان همیشه مدافع اسلام و آزادی بودند.
نماینده ولی فقیه گفت : راه شهدا یعنی حمایت از اسلام ، ولایت فقیه ، پشتیبانی از رهنمودهای رهبری است. تمام هدف ما این است که پرچم اسلام با دستان رهبر انقلاب اسلامی به حضرت ولی عصر برسانیم.

tel final1

Share