در جلسه روز گذشته شورا

حاجی پور:برخی نطق ها خودزنی است/حق مجازات نداریم/روزان:تکلیف سفرهای خارجی مشخص شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حاجی پور گفت: اختلاف نظر ما با شهردار نباید سبب شود که کار روی زمین بماند.بودجه ای که تصویب شده باید به شهردار اختیارات قانونی داده شود و هرکجا که تخلف کرد طبق اعلام قانون با او برخورد کنیم .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در یکصد و چهلمین جلسه شورای شهر رشت که عصر روز گذشته و با یک ساعت تاخیردر عمارت شورا آغاز شد اسماعیل حاجی پور در ابتدای سخنان خود از رفیعی نوده ریاست شورا درخواست کرد تا نامه هایی که در هیئت ریسه مطرح ‌می‌شود را به اطلاع سایر اعضای شورا برساند و آن ها را در جریان امور قرار دهد.-_-۱۳hajipoor

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت , حاجی پور در ادامه گفت : بهتر است آنچه که به عنوان نطق در این صحن قرائت می‌شود به ناطقین داده شود تا آنها بدانند که در مورد چه چیزهایی و با چه سمت و سویی صحبت کرده اند.

این عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه گاهی نطق های ما به خود زنی شباهت دارد ،یادآور شد : چشمان مردم نظاره گر اعمال ما هستند.

 وی با بیان اینکه «من هرجا که شهردار درست کار کند دفاع می کنم و هرجا که اشتباه کند به قانون ارجاع می‌دهم» یادآور شد :ما حق مجازات کسی را نداریم، بلکه  کار ما نظارت است و دستگاه های امنیتی و انتظامی در این کشور حضور دارند.

حاجی پور افزود:ما با هیچ کسی پیمان اخوت نبستیم و هرکجا که خطایی صورت بگیرد در مقابلش قرار می‌گیریم و تذکر می دهیم.

موسوی روزان : تکلیف سفرهای خارجی را مشخص کنید

Mosavi-1این عضو شورا افزود: اختلاف نظر ما با شهردار نباید سبب شود که کار روی زمین بماند.بودجه ای که تصویب شده باید به شهردار اختیارات قانونی داده شود و هرکجا که تخلف کرد طبق اعلام قانون با او برخورد کنیم .

در ادامه جلسه سیدرضا موسوی روزان ناطق دیگر شورا نیز با گرامیداشت اعیاد شعبانیه , اظهار کرد: موضوع سفرهای خارجی بارها مطرح شده و هر بار دچار مشکلاتی شده است، در زمان آقای جمشیدی قفل بزرگی بر آن زده شد و در زمان آقای صابر هم این مسئله مطرح گردید و البته به سرانجامی نرسید و اما امیدواریم در زمان آقای رفیعی این موضوع خاتمه یابد.

موسوی روزان افزود:سفرهای خارجی به کشورهایی که می توانیم تجربیات و اندوخته هایی از آن کسب کنیم اهمیت دارد.

در پایان این جلسه با دوفوریت لایحه «شیوه نامه سرمایه گذاری و پیوست های آن شامل فرآیندهای سرمایه گذاری ملک از شهرداری» موافقت شد.از سوی دیگر افزایش تعرفه سازمان های مختلف از جمله : عمران ، آرامستان ها ، فرهنگی ورزشی ، پارک ها و فضای سبز و زیباسازی شهری ، میادین و تره بار به تصویب شورا رسید و تعرفه سازمان های اتوبوسرانی ، تاکسیرانی ، پایانه ها و حمل و نقل و ترافیک به دلیل عدم حضور  رضا رسولی رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک به جلسه آینده موکول شد.

tel final1

Share