مدیرکل صداوسیمای مرکزگیلان

جریان سازی دقیق رسانه ای منجر به برگزاری باشکوه نخستین کنگره ملی شهدای گیلان شد

مدیرکل صداوسیمای مرکزگیلان گفت: این مرکز دو مسوولیت ، تعهد مستقیم برنامه سازی و پوشش فعالیتهای فاخر کمیته های ۱۸ گانه کنگره را عهده دار بود و این اقدامات در برگزاری کنگره تاثیر ویژه داشت و شکوه مراسم بر ایجاد حساسیت در خصوص نقش شهدای گیلانی در دفاع مقدس افزود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صدا و سیمای مرکز گیلان در اطلاع رسانی و تبلیغات نخستین کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان با تهیه و پخش ۴۸۵۸و دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی و اطلاع رسانی در برگزاری هر چه با شکوه تر این کنگره نقش بسزایی ایفا کرد .

۲۰۱۶۰۵۰۳۱۰۱۶۱۴_IMG_8003دکتر علی طلوعی مدیرکل صداوسیمای مرکزگیلان گفت: این مرکز دو مسوولیت ، تعهد مستقیم برنامه سازی و پوشش فعالیتهای فاخر کمیته های ۱۸ گانه کنگره را عهده دار بود و این اقدامات در برگزاری کنگره تاثیر ویژه داشت و شکوه مراسم بر ایجاد حساسیت در خصوص نقش شهدای گیلانی در دفاع مقدس افزود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید گیلان افزود: از آذر ماه سال ۹۴ ۱۳ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی تا کنگره ، در ابتدا هفته ای یک بار، سپس هفته ای سه بار و با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنگره هر روز به شکل مجله اطلاع رسانی خبری، جلسات، مصاحبه ها، کارهای هنری و تبلیغات فرهنگی انجام شده درباره شهدا را بر عهده داشت.

دکتر طلوعی گفت: رسانه استانی با راه اندازی رادیو کنگره به صورت ۲۴ ساعته در ایام برگزاری کنگره، برقراری ارتباط زنده با ۱۶ شبکه رادیویی ملی و استانی به این موضوع پرداخت.

در حوزه سیما با تولید و پخش ویژه برنامه « تاکنگره »و برنامه های مختلف دیگر فعالیت رسانه ای خود را از آذر ماه سال گذشته آغاز نموده و از ابتدای سال ۹۵ تمامی برنامه ها با رویکردخاص  فضاسازی مناسبی را برای برگزاری کنگره ایجاد کردند ، راه اندازی تلویزیون کنگره یک روز قبل از مراسم و پخش زنده تمامی اجلاسیه ها و مراسم اصلی کنگره و پوشش و پخش مراسم از شبکه های ملی خصوصاً شبکه های یک، دو ،سه ، پنج ، شبکه قرآن و شبکه بین المللی خبر از دیگر اقدامات شبکه باران در بخش فضا سازی برنامه کنگره بود .

همچنین سیمای شبکه باران با تولید دو تله فیلم با موضوع نقش سرداران و رزمندگان دفاع مقدس ، تولید چهار مستند فاخر از عملیاتهایی که رزمندگان گیلانی در آن نقش اساسی داشتند، تولید ۱۰ موسیقی تصویری توسط واحد موسیقی، چندین وله گرافیکی و لوگوهای خاص ، تولید ۵ کلیپ و همچنین مستند « زمانی برای زندگی» که در روز اجلاسیه اصلی کنگره از شبکه تهران پخش شد، شایان ذکر است تولید و پخش تیزر مراسم اختتامیه از شبکه استانی و شبکه های سراسری بر روی آنتن رفت.

در حوزه خبر نیز از آذرماه سال ۹۴ با پخش ۳ گفتگوی ویژه و ۱۲ گزارش خبری و در طول برگزاری کنگره با پخش و ارسال ۸ گزارش از بخشهای خبری شبکه های سراسری و بین المللی خبر فعالیتهای کنگره انعکاس داده شد.

در پایان برگزاری با شکوه کنگره با استقبال بی نظیر میهمانان کشوری و حضور مردم شهرهای مختلف گیلان گواه بر این جریان سازی دقیق رسانه ای و اطلاع رسانی به هنگام صدا و سیمای مرکز گیلان بود.

tel final1

Share