طاهریان مشاور معاون رییس‌جمهور در امور ورزش بانوان مطرح کرد

مسئولین منطقه آزاد انزلی به دنبال توسعه ورزش کشور هستند/حضور افرادی چون فاطمه هاشمی و مهین فرهادی زاد به توسعه ورزش کمک می کند/برگزاری مسابقات چند جانبه با کشورهای حاشیه خزر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طاهریان با ابراز خوشنودی از حضور فاطمه هاشمی رفسنجانی در کنار فدراسیون ورزش بیماران خاص تصریح کرد: ایشان به عنوان ریاست بنیاد بیماری های خاص با فدراسیون همکاری می کنند و در بسیاری جهات به ما یاری رساندند علی الخصوص که محوریت تفکر ایشان توسعه بخش ورزش همگانی بوده که جا دارد از ایشان تشکر کنم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طاهره طاهریان مشاور معاون رییس‌جمهور در امور ورزش بانوان شامگاه دوشنبه در اختتامیه المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا که مجتمع تفریحی زیباکنار برگزار شد اظهار داشت: برنامه سال جاری فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا در راستای توسعه ورزش همگانی بوده  که با کمک و تعامل با دستگاه های ذیربط در تلاش هستیم که بتوانیم با انجام اقداماتی جامعه ورزش این حوزه را توسعه دهیم.

۲۱۰۱b476-3832-445a-8a16-e798e6566fe9به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از زیباکنار ,طاهریان با بیان اینکه فدراسیون ورزش بیماران خاص به تازگی تشکیل شده اظهار داشت: این فدراسیون اربیهشت ماه سال جاری به طور مستقل شروع به فعالیت کرده که امیدوار بوده با کمک مسئولینی چون خواهران هاشمی رفسنجانی و فرهادی زاد هر چه سریع تر به توسعه ورزش همگانی کمک کنیم .

مشاور معاون رییس‌جمهور در امور ورزش بانوان در مورد انتخاب مهین فرهادی زاد به عنوان سرپرست حوزه دبیری فدراسیون خاطرنشان کرد: ایشان فردی صاحب فکر و با تجربه در امور ورزش بوده که با کمک ایشان مطمئنا در سال آتی فعالیت ها و برنامه های فدراسیون بهتر از سطوح گذشته خواهد شد.

او در مورد بودجه این فدراسیون تازه تاسیس گفت: بودجه این فدراسیون در سال ۹۴ به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که با توجه به مستقل شدن و نوع فعالیت ورزشکاران و بیماران در این بخش بودجه سال آینده این حوزه چندین برابر خواهد شد.

طاهریان با ابراز خوشنودی از حضور فاطمه هاشمی رفسنجانی در کنار فدراسیون ورزش بیماران خاص تصریح کرد: ایشان به عنوان ریاست بنیاد بیماری های خاص با فدراسیون همکاری می کنند و در بسیاری جهات به ما یاری رساندند علی الخصوص که محوریت تفکر ایشان توسعه بخش ورزش همگانی بوده که جا دارد از ایشان تشکر کنم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیارمیرزا در مورد مراسم المپیاد ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضا که در بندرانزلی برگزار شد بیان داشت: این مراسم بسیار منظم و با شکوه انجام پذیرفت و بنده شاهد تلاش ها و کمک های منطقه آزاد بندرانزلی و ریاست آن بوده ام و از اینکه مسئولین منطقه آزاد انزلی به دنبال توسعه ورزش کشور هستند قدردانی می کنم.

مشاور معاون رییس‌جمهور در امور ورزش بانوان افزود: در طی مذاکراتی که با منطقه آزاد انزلی انجام داده ایم پیگیر برگزاری دیدارهای دوستانه و مسابقات چند جانبه با کشورهای حاشیه دریای خزر بوده که امیدوار هستیم که با فعال تر کردن این حوزه ها با کمک منطقه آزاد انزلی بتوانیم بخش قهرمانی را فعال کنیم.

وی از تنظیم دستورالعمل پزشکی مخصوص ورزشکاران فدراسیون بیماری خاص خبرداد و گفت: بخش پزشکی در همه ی ورزش ها و فدراسیون ها بسیار مهم و ضروری بوده است که در مقایسه با دیگر حوزه ها کمیته پزشکی فدراسیون ورزشکاران بیماری های خاص از اهمیت بیشتری برخوردار بوده که با فعالیت خوب و مناسب این کمیته منجرب به تهیه دستورالعمل پزشکی را برای ورزشکاران بیماری های خاص چون تالاسمی و هموفیلی را شدیم .

گفتنی است در این مراسم فاطمه هاشمی رفسنجانی رییس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء ، طاهره طاهریان مشاور معاون رییس‌جمهور در امور ورزش بانوان ، رضا مسرور مدیرعامل منطقه آزاد بندرانزلی و مسعود رهنما مدیر کل ورزش و جوانان گیلان حضور داشتند که در پایان از نفرات برتر المپیاد تقدیر و تشکر بعمل آمد.(گزارش تصویری)

tel final1

Share