با حضور مدیرکل

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی گیلان معارفه شد/علیزاده: آسیبی به بناهای تاریخی گیلان نباید واردشود/بازنشستگی برای نیروهای حزب اللهی مفهومی ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه حفاظت از اموال و بناهای تاریخی از وظایف این اداره کل می باشد، گفت: یگان حفاظت این اداره کل تمام تلاش خود را میکند تا تعرض و آسیبی به اموال و بناهای تاریخی این استان وارد نشود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با حضور مدیرکل، معاونان و مسئولان یگان ها و پایگاههای حفاظت شهرستان ها و نیز فرماندهان ستادی نیروی انتظامی استان گیلان در محل سالن جهاد این اداره کل برگزار شد.

۴۲۲۱۱۰۰۲۵_۶۱۷۹_۳۷۸۳۳۵۷۴۷۰۳۱۳۷۲۹۴۱۷رضا علیزاده ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت این اداره کل، اظهار کرد: تمامی مردم و دستگاه‌ها به خصوص یگان حفاظت این اداره کل نقش مهمی در تأمین امنیت و حفاظت از آثار باستانی و تاریخی این استان دارند.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه حفاظت از اموال و بناهای تاریخی از وظایف این اداره کل می باشد، گفت: یگان حفاظت این اداره کل تمام تلاش خود را میکند تا تعرض و آسیبی به اموال و بناهای تاریخی این استان وارد نشود .

علیزاده با بیان اینکه خدمت‌گزاری بازنشستگی ندارد و تغییر لباس به لباس دیگری است، تصریح کرد: نیروهای حزب الله تا زنده‌اند رزمنده‌اند و بازنشستگی برای آنان مفهومی ندارد.

وی از زحمات و تلاشهای سرهنگ علی خجسته که به مقام بازنشستگی نائل شدند تقدیر نمود و سرهنگ گلپور را به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت این اداره کل معرفی نمود.

tel final1

Share