از کنایه های سیاسی اعضای شورا به یکدیگر تا قدردانی از پذیرش استعفای استیلی

سایه سنگین انتخابات بر جلسه شورا/برخی جوگیر شدند و هرچه دلشان خواست گفتند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر انزلی گفت: مردم انزلی از دعواهای ناحق سیاسی خسته شدند و برخی با دیدن تریبون و جمعیت جوگیر شدند و پشت میکروفون هرچه دلشان خواست گفتند ، در کجای اسلام و دین این گونه آماده است ؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین جلسه علنی شورای شهر بندرانزلی پس از انتخابات مجلس برگزار شد که برخی اعضا با کنایه با هم سخن می گفتند و یا برخی به دلیل ناراحتی های موجود در زمان انتخابات جواب یکدیگر را کامل و درست نمی دادند.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از بندرانزلی شصت و نهمین جلسه عادی و علنی شورای شهر بندر انزلی با حضور شهردار و مدیر کارخانه کمپوست انزلی و در غیاب یکی از اعضای شورای شهر برگزار شد.

شهرداری انزلی اصول ابتدایی برنامه ریزی شهری را رعایت نمی کند

shora (1) امیر احمدی فرد در نطق پیش از دستور شورا با تشکر از عوامل انتخابات عنوان کرد: از همه افرادی که مردم را تشویق کردند که به پای صندوق های رای بیایند تشکر کرده و به نماینده منتخب مردم تبریک می گویم و امیدوارم با کمک های ایشان انزلی در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.
وی خطاب به رییس شورا و شهردار ، که دو عضو هیئت مدیره باشگاه ملوان هستند اظهار کرد: از هیئت مدیره ملوان بخاطر توجه به خواسته های هواداران و قبول استعفای حمید استیلی که در عرصه مربیگری کارنامه درخشانی نداشت و تنها بازیکن ملی خوبی بود تشکر کرده و از اعتماد به مربی خوب بومی قدردانی می کنم.
عضو شورای شهر انزلی یادی از «عزیز طویلی» نویسنده کتاب تاریخ جامع بندرانزلی کرد و گفت: از شهردار تقاضا می کنم با خریداری این کتاب که به نوعی شناسنامه شهر هم محسوب می شود این کتاب را به میهمانان و گردشگران شهرمان هدیه داده تا شهرمان را که روزگاری دروازه تمدن اروپا بود بیشتر از گذشته به ملت ایران بشناسانیم و نیز مساعدتی به نویسنده کتاب شود.
عضو شورای شهر انزلی با اشاره به اجرای غیر اصولی پل ولایت دو تصریح کرد: شیب این پل و زیرسازی آن غیر اصولی بوده و بر نحوه ی آسفالت ریزی آن نظارت نمی شود و از آنجایی که وزارت راه و شهرسازی پس از اتمام کار آن را تحویل شهرداری انزلی می دهد اگر پس از اتمام معضلاتی موجود باشد متوجه شورای شهر و شهرداری خواهد بود.
وی با انتقاد از شهرداری در خصوص اجرای پروژه پیاده روسازی عنوان کرد: الویت بندی و زمانبندی اجرای پروژه ها را از اصول مهم و ابتدایی برنامه ریزی شهری است که با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و حضور شهروندان و گردشگران در مراکز خرید ، شهرداری ها اقدام به نظافت شهر و رنگ آمیزی و کاشت گل و گیاه می کنند نه اینکه همه جای شهر را بکنند.
احمدی فرد با بیان اینکه تمام مشکلات شهرستان عمرانی نیست تصریح کرد: بخشی از مشکلات این شهر بهداشتی و نبود کلینیک تخصصی است و با شیوع آنفولانزا و شایعه وجود انفولانزای خوکی دل نگرانی های زیادی برای مردم شهر و خانواده ها ایجاد شد و از طرفی رئیس بهداشت انزلی قول خریداری و تجهیز بیمارستان انزلی به دستگاه ام آر ای را که برای شهر ورزشی ما الزامی است را سال گذشته داده بودند اما نه تنها این دستگاه خریداری نشده بلکه ما شاهد خرابی سی تی اسکن بیمارستان نیز هستیم.

مردم انزلی از دعواهای ناحق سیاسی خسته شدند

۷۱ecc99c-47af-47cb-ad33-dc3dd57b5ed8داریوش جلالوندی دیگر عضو شورای شهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات عنوان کرد: در انتخابات پیروز واقعی ملت ایران است و شرط اول حضور پرنشاط مردم است .
وی با انتقاد از برخی اعضای شورای شهر اظهار کرد: اگر خود را پیرو خط امام و اسلامی می دانیم چرا تهمت های ناشایست و ناروا به برخی کاندیدها زدیم !؟
عضو شورای شهر انزلی افزود: مردم انزلی از دعواهای ناحق سیاسی خسته شدند و برخی با دیدن تریبون و جمعیت جوگیر شدند و پشت میکروفون هرچه دلشان خواست گفتند ، در کجای اسلام و دین این گونه آماده است ؟
وی با اشاره به اینکه مسئولین باید پشتیبان یکدیگر باشند تصریح کرد: برخی مشکلات و معضلات میدان مرکزی شهر را به نماینده مردم نسبت می دادند در صورتی که همه می دانیم اگر کمی و کاستی وجود دارد متوجه شهرداری و شورای شهر است.

دیروز رقابت ولی امروز رفاقت باید کرد

shora (16)محمد رضا بدیعی فر رییس شورای شهر بندرانزلی در خصوص انتخابات گفت : به هیچ وجه راغب نبودم که در شورای شهر حضور یابم زیرا تلخی های انتخابات هنوز شیرین نشده است .
وی افزود: بد اخلاقی هایی از جانب برخی دوستان و بزرگان صورت گرفت که اصلا انتظار آن را نداشتیم .
رییس شورای شهر بندرانزلی با بیان اینکه با وضو باید در انتخابات حضور یافت تصریح کرد: وظیفه داشتیم مردم را پای صندوق های آورده و حضوری حداکثری ایجاد نماییم و اگر دیروز با یکدیگر رقابت داشتیم برای مردمی که به ما اعتماد کردند و ما را نماینده خود معرفی کردند رفاقت خواهیم کرد.
بدیعی فر خاطرنشان کرد: اگر روزی از دنیا برویم چه جوابی در آن دنیا خواهیم داشت.

امیدوارم خبر های خوبی از شهرداری در سال ۹۵ رسد

shora (3)در ادامه جلسه سید ابراهیم مرتضوی گفت: از شهردار انزلی که موجب افزایش ۱۸ درصدی درآمد نسبت به بودجه بهمن ماه شدند تشکر می کنم .
خزانه دار شورای شهر افزود: این درآمد ها در حوزه های جریمه کمیسیون ماده ۱۰۰ ، عوارض نوسازی و مالیات ارزش افزوده بوده که امیدوارم این اتفاق در اسفند ماه نیز رخ دهد.
عضو روحانی شورای شهر در مورد ردیف های درآمدی که موجب کاهش و یا افزایش درآمد ماه بهمن شد خاطرنشان کرد: نسبت به بودجه بهمن ماه مالیات ارزش افزوده ۳۸ درصد ، عوارض نوسازی ۲۹ درصد و جریمه کمیسیون ماده صد ۳۲ درصد افزایش یافت است.

مصوبات شورا

گفتنی است در پایان جلسه با کلیات درخواست مجوز تشکیل شرکت مدیریت پسماند موافقت شد و شهرداری موظف بر کارشناسی بیشتر و ارائه آن به شورا شد ، فروش ۱۲ دستگاه خودرو فرسوده و واگذاری یک جایگاه سی ان جی به سازمان اتوبوس رانی موافقت گردید و با واگذاری و بهره برداری مشارکتی از کمپ ۱۷ هکتاری پارک جنگلی مخالفت شد و مورد تصویب قرار نگرفت.


tel final1

Share