امام جمعه موقت فومن

از برجام چیزی ندیدیم/هر چه بدبختی و گرفتاری است را به پای دولت احمدی نژاد می نویسند/بجای مچ گیری از مسئولان به دنبال رفع احتیاجات مردم باشید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، حجت الاسلام رنجبر امام جمعه موقت فومن گفت: امروز هر چه بدبختی و گرفتاری است را به پای دولت احمدی نژاد می نویسند در حالی که این گونه نیست و دولت فعلی نیز اشتباهاتی دارد و مطلق نمی باشد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام رنجبر امام جمعه موقت فومن در آخرین خطبه نماز جمعه سال ۹۴ ضمن تبریک پیشاپیش سال نو و آرزو سالی پر از پیروزی و ظفرمندی برای ملت ایران و مسلمین جهان، با اشاره به سالروز رحلت یادگار امام حاج احمد خمینی گفت: ایشان تا پایان عمر یار و یاور امام و رهبری بودند.

وی به ملی شدن صنعت نفت توسط آیت الله کاشانی و دکتر مصدق اشاره کرد و افزود: این دو بزرگوار با همت و تلاش این سرمایه ملی را از دست استعمار خارج کردند.IMAGE635467626419690752

امام جمعه موقت فومن ضمن تشکر از هیئت های مذهبی در برپایی ایام فاطمیه تصریح کرد: متاسفانه برخی از ستادهای انتخاباتی شهرستان در انتخابات به ایام فاطمیه بی حرمتی کردند.

وی گفت: دولت مردان مراقب باشند تا دشمن نتواند با جریان ها و سخنانی نامربوط به ما آسیب رساند.

حجت الاسلام رنجبر با بیان اینکه ما از برجام چیزی ندیدیم اظهار داشت: مراقب باشیم تا دشمن به بهانه برجام به کشور نفوذ نکند.

رنجبر به تذکرات وزیر امور خارجه و رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: نگذاریم تا دشمن به بهانه های مختلف فشارها را بیش از پیش کند.

امام جمعه موقت فومن به نشست رهبر معظم انقلاب با طلاب حوزه علمیه قم اشاره کرد و تصریح کرد: حوزه علمیه قم باید انقلابی باقی بماند زیرا انقلاب از این حوزه به رهبری امام و شاگردانش آعاز شد و ادامه انقلاب منوط به باقی ماندن حوزه علمیه قم است.

حجت الاسلام رنجبر در جمع نمازگزاران با بیان اینکه ما تا پای جان بر آرمان هایمان استوار هستیم گفت: ملت ایران هرگز از آرمان های خود دور نمی شوند.

وی با اشاره تأیید نهایی انتخابات فومن توسط شورای نگهبان از منتخب مردم فومن و شفت خواست تا از افراد کار بلد هر حزب یا جناحی استفاده شود.

وی همچنین ادامه داد: مردم به شما اعتماد کردند بنابراین بجای مچ گیری از مسئولان به دنبال رفع احتیاجات مردمی باشید که با تمام مشکلات موجود با شور وصف ناپذیر پای صندوق های آرا حاضر شدند تا از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

رنجبر عنوان کرد: امروز هر چه بدبختی و گرفتاری است را به پای دولت احمدی نژاد می نویسند در حالی که این گونه نیست و دولت فعلی نیز اشتباهاتی دارد.

حجت الاسلام رنجبر از زحمات عاشوری نماینده فعلی حوزه شفت و فومن تقدیر و تشکر کرد و افزود: از ایشان می خواهم که در مدت باقی مانده از نمایندگی خود کارهای باقی مانده از جمله از جمله پل ورودی شهر را به سرانجام رساند.

امام جمعه موقت فومن ضمن تشکر از نیروی انتظامی، حفاطت اطلاعات سپاه و سربازان گمنام امام  زمان (عج)، هیئت های اجرایی، نظارت و دادستان در برپایی انتخابات ایمن در فومن اظهار کرد:کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر، نهادهای مردمی و ائمه جماعت خواست تابه افراد نیازمندی که با سختی و مشکلات روزگار می گذرانند با حفظ ابرو کمک نمایند.

وی در پایان از سایت ها و نشریات محلی به علت عدم رسانه ای شدن خطبه هایی که توسط وی خوانده می شود گلایه کرد.

tel final1

Share