از گوشه و کنار سیاست در گیلان

بعضی سایت ها از چه کسانی پول می گیرند/نماینده رودبار متقاضی بازداشت شد/عکس یادگاری مداح ماسالی با حاج قاسم/شهرداران مناطق رشت توهمات یک سایت را تکذیب کردند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

بعضی سایت ها از چه کسانی پول می گیرند

nadimi_9261 (2)ندیمی در روزنوشت های خود نوشت:بپرسید که؛بعضى از سایت ها از که و چه کسانى پول وکمک مى گیرند؟و انها با این پول ها چه مى کنند؟!علیه چه کسانى و براى چه کسانى مى نویسند؟!

ایا دادن آن کمک ها توسط اشخاص حقیقى وحقوقى و… موجّه است؟! ایا نباید از آنان پرسید که شما به این چند سایت کمک مى کنید که مقامات سیاسى و اجرایى را تخریب کنند؟!

ایا جُرم آنان شامل شما هم خواهد بود؟!پول مى دهید که آراء مردم را تخریب کنند؟!کمک کنندگان متوّجه کارکرد آنان باشند تا…

تذکار؛ معاون محترم اوّل قوّه قضاییه وسایت هاى تخریبى و…

عکس یادگاری مداح ماسالی با حاج قاسم

به نقل از ۸ دی، اولین سالگرد شهید الله دادی و شهید جهاد مغنیه که با سخنرانی سرلشگر حاج قاسم سلیمانی همراه بود، با مداحی برادر حاج محسن حامدی مداح گیلانی پایان یافت. تصویر ذیل در حاشیه این مراسم گرفته شده است.

photo_2016-01-24_23-23-59-500x365

نماینده رودبار متقاضی بازداشت شد

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از قوه قضائیه خواست که مدیرعامل شرکت «ثامن‌الحجج» را دستگیر کند تا بسیاری از مسائل پشت پرده روشن شود.به گزارش خبرگزاری فارس، عطا‌ءالله حکیمی نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی امروز دوشنبه ۵ بهمن ماه در جمع خبرنگاران در راهروی مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که چرا تاکنون هیچ برخوردی با موسسه غیرمجاز مالی «ثامن‌الحجج» نشده است؟ گفت: این در حالی است که چندین هزار میلیارد تومان از پول‌های مردم در اختیار این موسسه بوده و کسی هم نمی‌داند که کجا رفته است.وی با اشاره به اینکه دفتر مرکزی موسسه «ثامن‌الحجج» ستاد مرکزی انتخابات یکی از کاندیداهای ریاست‌جمهوری در سال ۹۲ بوده است اظهار داشت: باید پرسید چه ارتباطی میان دفتر مرکزی موسسه «ثامن‌الحجج» و مدیرعامل آن آقای میرعلی با فعالیت‌های انتخاباتی بوده است؟حکیمی گفت: به تبع می‌توان نتیجه گرفت که هزینه‌های انتخاباتی یکی از کاندیداها از این موسسه و پول‌های مردم که در آن گذاشته‌اند تامین شده است.وی با درخواست جهت ارائه توضیح شفاف برای مردم در این باره خاطرنشان کرد: با مدیرعامل موسسه «ثامن‌الحجج» هیچ برخوردی صورت نمی‌گیرد و کسی هم دنبال او نیست و هر کاری که می‌خواهد آزادانه انجام می‌دهد.نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی از قوه قضائیه خواست که مدیرعامل شرکت «ثامن‌الحجج» را دستگیر کند تا بسیاری از مسائل پشت پرده روشن شود.

شهرداران مناطق رشت توهمات یک سایت را تکذیب کردند

گیل خبر نوشت:به دنبال تلاش یکی از پایگاه‌های خبری محلی برای ایجاد تفرقه و اختلاف افکنی بین مدیران شهرداری رشت با انتشار اخباری از تلاش یکی از شهرداران مناطق۵ گانه شهر رشت برای جانشینی دکتر سیدمحمد علی ثابت قدم، شهرداران مناطق مناطق ۵ گانه طی گفتگوهایی به این شایعات واکنش نشان دادند.

شهردار منطقه ۱: اگر پیشنهاد بدهند هم انصراف می دهم
محمد‌پور ناصرانی شهردار منطقه یک اظهار داشت: این مساله کاملا مطرود و رد شده است و هیچکدام از شهرداران مناطق چنین رغبتی ندارند. چنین اتفاقی به شخصه نه برای من افتاده و نه خواهد افتاد و نه پیگیر این موضوع بوده‌ام و اگر هم این زمانی این پیشنهاد بشود ضمن تشکر از همه دوستان بنده انصراف خودم را خواهم داد. وی در مورد عملکرد ثابت قدم نیز ابراز داشت: نظر شخصی من این است که ایشان تنها کسی هستند که در این برهه می‌توانند به عنوان کسی که زحمت می‌کشند و کار می‌کنند در این پست باقی بمانند، شهر دارد این موضوع را می‌بیند و به نظرم هیچ گزینه‌ای جزء ایشان برای این شهر مفید نیست.

شهردار منطقه ۲: در شرف بازنشستگی هستم
محمدتقی نظری شهردار منطقه ۲ شهرداری رشت نیز درباره اینکه جهت سرپرستی در شهرداری رشت دیداری داشته است ابراز داشت: چنین چیزی صحت ندارد، من اولین بار این را می‌شنوم، بنده نه توان و نه علاقه آن را دارم و در حال حاضر در شرف بازنشستگی هستم. وی در مورد شهردار رشت نیز گفت: ایشان شهردار ما است و تا زمانی که هست ما در خدمت ایشان هستیم و هر کس دیگری هم بیاید ما در خدمتش خواهیم بود.

شهردار منطقه ۳: به این اخبار دامن زده نشود
سمیه رستگار شهردار منطقه ۳ نیز در رابطه با تلاش برای سرپرستی بر شهرداری رشت اظهار داشت: در رابطه با من به هیچ وجه چنین خبری نمی‌تواند صحت داشته و خوب است که به این اخبار دامن زده نشود، وی در ادامه افزود: من در جریان این موضوع نیستم و شاید شهرداری نشسته باشد، ولی شخص من چنین کاری نکرده است.
رستگار همچنین درباره عملکرد شهردار رشت نیز بیان داشت: دکتر ثابت قدم شهرداری هستند که در راستای اهداف عالیه شهرداری که نتیجه‌اش انتفاع همه شهروندان است پیگیرانه در حال فعالیت هستند و بالاخره اتفاقاتی که در شهرداری می‌افتد بر عهده مراجع ذیصلاح است و هیچکدام از عوامل شهرداری در آن دخیل نیستند.

شهردار منطقه ۴:  این شایعه به من نمی خورد
علی مقصودی شهردار منطقه ۴ رشت نیز در این رابطه تاکید کرد: چنین مطالبی که منتشر شده بدون شک به من نمی‌خورد، چون من توانایی آن را ندارم و مطمئنا بنده نیستم، چون بنده تازه در این پست گمارده شدم و امضای من هنوز خشک نشده که دنبال مقام بالاتری باشم. وی در رابطه با شهردار شهر رشت نیز ابراز داشت: نظر شخصی من این است و اعتقاد راسخ دارم که ایشان در شهر خیلی مثمرثمر است و می‌شود بیشتر از پتانسیل وی استفاده کرد.

شهردار منطقه ۵: کار کردن با دکتر ثابت قدم را برای خود افتخار می دانم

حامد عبداللهی شهردار منطقه ۵ رشت نیز اظهار داشت: اگر منظور این پایگاه‌ها بنده هستم من به شدت تکذیب می‌کنم و به صراحت عرض می‌کنم که به کار دکتر ثابت قدم اعتقاد دارم و برای خود افتخار می‌دانم که جزو زیر مجموعه ایشان هستم، وی در ادامه گفت: با توجه به شرایط فعلی هیچ کس جز دکتر ثابت قدم توانایی کار کردن ندارد و نمی‌تواند با این شرایط کنار بیاید. وی در ادامه افزود: این‌ها توهماتی است بعضی افراد معلوم الحال جهت تفرقه افکنی ایجاد می‌کنند و شاید بهتر باشد بجای صرف این همه انرژی برای ایجاد اختلاف و نفاق در این شهر، به مسایل عدیده شهر و روستای زادگاه خود بپردازند.

هرچند همه شهرداران مناطقه ۵ گانه هرگونه تلاش برای جانشینی شهردار رشت را تکذیب و بر مدیریت واحد شهری زیر نظر شهردار فعلی تاکید کردند اما به نظر می‌رسد پروژه اختلاف و نفاق بین مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر رشت با هدف برنامه ریزی بلند مدت برای ضعیف نشان دادن مدیریت شهری همچنان ادامه دارد.

tel final1

Share