احمد رمضانپور نرگسی در گفتگو با دیارمیرزا

اصلاح طلبان از اصولگرایان معتدل برای حضور در مجلس حمایت خواهند کرد/اسامی نامزدهای مورد حمایت بزودی اعلام می شود/ مشارکت بالای سیاسی در انتخابات مهم است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رمضانپور نرگسی با بیان اینکه اصلاح طلبان از اصولگرایان معتدل برای حضور در مجلس حمایت خواهند کرد, گفت:اسامی نامزدهای مورد حمایت با تصمیم گیری احزاب سیاسی اصلاح طلب نهایی و بزودی اعلام می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا احمد رمضانپور نرگسی در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه اصلاح طلبان معتقد به حضور پرشور و گسترده در انتخابات هستند ,اظهار کرد:با توجه به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حضور گسترده در انتخابات موجب ارتقای امنیت و اقتدار کشور می شود , مشارکت بالای سیاسی در انتخابات امر مهمی است و اصلاح طلبان نیز در انتخابات حضور گسترده و خوبی خواهند داشت.

ramzanpoor015-09-10_22-20-53عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان افزد:با توجه به عدم حضور نیروهای اصلاح طلب در انتخابات پیشرو  اصلاح طلبان از اصولگرایان معتدل برای حضور در مجلس حمایت خواهند کرد و امیدواریم مجلسی در حد مجلس پنجم تشکیل شود.

نماینده سابق رشت اظهار کرد: رویکرد مجلس باید عقلانیت در سیاست خارجی و روابط بین الملل و همچنین توجه به مسائل اقتصادی در سیاست داخلی باشد.

رمضانپور در پایان با بیان اینکه در شهرستان ها کاندیدای اصلاح طلبان هنوز نهایی نشده است اظهار کرد:اسامی نامزدهای مورد حمایت با تصمیم گیری احزاب سیاسی اصلاح طلب نهایی و بزودی اعلام می شود.

tel final1

Share