با حضور استاندار گیلان

پل آبنمای بتنی روستای جیرده‌ی شفت به بهره برداری رسید/عاشوری:در دولت تدبیر و امید تحولات اساسی در شهرستان شفت صورت گرفت/قدردانی اکبرزاده از همدلی و همراهی مسئولان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نجفی هماهنگی بین دستگاهها و بخش عمرانی را بسیار خوب دانست و افزود : هماهنگی و همراهی مدیران در کارگروهایی مختلف تولید ، محیط زیست و تالاب باعث گردید تا این وحدت رویه برای مدیران کشوری مثال زدنی شود و گاهاً به عنوان بخش نامه و آیین نامه ابلاغ کنند .

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حضور استاندار گیلان پل آبنمای بتنی روستای جیرده‌ی شفت به طول ۱۰۰ متر و عرض ۳.۵ متر افتتاح شد.

photo_2016-01-12_18-05-56به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از شفت , فرماندار شفت در این مراسم با اشاره به اینکه شهرستان شفت و دهستان جیرده از مهمترین مراکز تولید کشاورزی و دامداری است , اظهار کرد: به حمد و قوه الهی با حضور سرمایه گذاران بومی و استانی ستاد سرمایه گذاری در شهرستان تشکیل شده است.

یونس محمودی با بیان اینکه این پل در سیل سال ۱۳۹۰ تخریب شده بود ,گفت: این پل ابنما در استان کم نظیر و در کشور نیز از نگاه مدیران ازجمله پل های شاخص است.

فرماندار شفت از نگاه ویژه مسئولان به پروژه های شهرستان قدردانی کرد و افزود: در بخش تامین آب شرب ۴ روستا در قالب یک مجتمع آب رسانی دیده شده و همچنین در بخش احمد سر گوراب نیز سالن ورزشی چند منظوره در دهه فجر افتتاح می شود.

قدردانی اکبرزاده از همدلی و همراهی مسئولان

اکبرزاده مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان در این مراسم ضمن تقدیر از حضور مسئولان و مردم گفت:پروژه پل آبنمای بتنی دو طبقه روستای جیرده شهرستان شفت در تاریخ هجدهم خرداد ماه سال گذشته آغاز و در تاریخ بیستم دی ماه ۹۴ به پابان رسید.

وی افزود: این پل دو منظوره ساخته شده و علاوه بر عبور و مرور به عنوان یکی از جاذبه های زیبای گردشگری می توان از آن بهره برد.

وی با بیان اینکه اجرای این پروژه طی ۱۴۵ روز کاری به اتمام رسیده است , افزود: کل هزینه تمام شده این پروژه یک میلیارد دویست و نود میلیون تومان بوده و با هزینه مشترک بنیاد مسکن وحساب ۱۰۰ حضرت امام ,مدیریت بحران استانداری و اب منطقه ای ساخته شده است.

اکبرزاده تاکید کرد؛ این پل به نام دستگاه خاصی نیست و همه کمک کردند تا این پل افتتاح شود.

در دولت تدبیر و امید تحولات اساسی در شهرستان شفت صورت گرفت
photo_2016-01-12_18-06-00
عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در این مراسم با بیان اینکه این پروژه از خواسته های به حق مردم منطقه بوده اظهار کرد:انقلاب برای مردم و ملت برای انقلاب زحمت کشیده اند.
وی افزود: با زحمات دولت تدبیر و امید تحولات اساسی در شهرستان شفت صورت گرفت و امروز شفت شاخص برخورداری خوبی دارد.
عاشوری از اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان برای برطرف شدن مشکلات اب شهرستان خبر داد و اظهار کرد: بهسازی و اسفالت راه جیرده به زودی انجام می شود و مشکل برق نیز برطرف می گردد.
نماینده مردم فومن و شفت نگرانی سازمان محیط زیست در خصوص اجرای سد لاسک را به علت وجود جنگلهای هیرکانی به حق خواند.

هماهنگی بین دستگاه ها و بخش عمرانی بسیار خوب است

محمد علی نجفی در این مراسم با بیان اینکه تولید نفت ۲.۵ میلیون بشکه ای ۴ سال گذشته ، در آغاز کار دولت به زیر ۱ میلیون بشکه در روز کاهش یافت تصریح کرد : در طی ۲ سال و اندی قیمت فروش نفت از بشکه ای ۱۰۰ دلار به کمتر از ۳۰ دلار کاهش یافت .
استاندار گیلان با اشاره شیطنت دشمنان علیه ایران تصریح کرد : علی رغم فرصتی که برای افزایش تولید نفت کشورمان ایجاد گریده شاهد هستید که دشمنان به دنبال بهانه جویی برای ضربه زدن به ایران هستند .
استاندار گیلان همچنین پروژه سد لاسک را از جمله پروژه های مهم شهرستان شفت عنوان کردو افزود : دولت با تمام محدودیت ها همه تلاش خود را به کار گرفته تا امکانات لازم را برای رفاه و معیشت مردم فراهم کند .
وی از بهبود شاخص های خدمات رسانی در استان خبر داد و افزود : در بخش های گاز رسانی ، آسفالت راه روستایی و آبرسانی با توجه به اینکه از میانگین کشوری عقب بودیم اما با تلاش های صورت گرفته امروز نهضتی را در این بخش ها شاهد هستیم .
نجفی هماهنگی بین دستگاهها و بخش عمرانی را بسیار خوب دانست و افزود : هماهنگی و همراهی مدیران در کارگروهایی مختلف تولید ، محیط زیست و تالاب باعث گردید تا این وحدت رویه برای مدیران کشوری مثال زدنی شود و گاهاً به عنوان بخش نامه و آیین نامه ابلاغ کنند .
گفتنی است پل آبنمای بتنی روستای جیرده‌ی شفت به طول ۱۰۰ متر و عرض ۳.۵ متر در مدت ۱۴۵ روز کاری ساخته شده است گفتنی است در حاشیه این مراسم با حضور استاندار گیلان یک بهله عقاب رهاسازی شد.

Share