صبح امروز

مراسم تودیع و معارفه مسئول نهاد رهبری دانشگاه گیلان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم تکریم حجت الاسلام مهدوی مسئول پیشین و معارفه حجت الاسلام بصیری مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه گیلان، با حضور حجت الاسلام محمدیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، ظهر امروز یکشنبه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۴ در تالار حکمت دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تارنمای دانشگاه گیلان ،مراسم تکریم حجت الاسلام مهدوی مسئول پیشین و معارفه حجت الاسلام بصیری مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه گیلان، با حضور حجت الاسلام محمدیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، ظهر امروز یکشنبه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۴ در تالار حکمت دانشگاه برگزار شد.Guilan_Uni_Logo

حجت الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشگاهیان دانشگاه گیلان، از زحمات و خدمات حجت الاسلام مهدوی قدردانی کرد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به وجود سلایق سیاسی متفاوت در فضای کشور گفت: اشتراک در قبول اصول شرط است اما قرار نیست همه یک نوع بیاندیشند.

وی با اشاره به این امر که هر کسی که انقلاب و امام و ایستادگی در برابر دشمنان را قبول دارد خودی محسوب می شود،تأکید کرد چتر انقلاب برای سلایق مختلف گسترده است.

حجت الاسلام محمدیان در ادامه با تأکید بر این مسئله که مسئولیت کارهای فرهنگی تنها کار نهاد نمایندگی رهبری نیست افزود: مسئولیت کار فرهنگی در دانشگاه بر عهده همه است.وی در پایان خواستار همدلی و تعامل بیشتر برای انجام کار فرهنگی موثر در دانشگاه شد.
احمد رضی رئیس دانشگاه گیلان هم در ابتدای این مراسم، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت شیخ باقر النمر، یاد و خاطره شهدای دانشگاهی را گرامی داشت.

رئیس دانشگاه گیلان با اشاره به ویژگی های خاص فعالیت در محیط های علمی و دانشگاهی، تأثیر گذاری این فعالیت ها را منوط به عملکرد هماهنگ و همدلی متولیان فرهنگی دانشگاه دانست.

رضی در ادامه از همه کسانی که در حاکم کردن فضای معنوی در دانشگاه نقش داشتند اعم از کانون ها، تشکل ها و هیأت های مذهبی سپاسگزاری کرد.

ایشان سپس با اشاره به نقش هدایت کنندگی نهاد رهبری در فعالیت های فرهنگی دانشگاه از حجت الاسلام مهدوی به پاس تلاش های مستمرشان در این عرصه قدردانی کردن و نامبرده را فردی پرتلاش، خستگی ناپذیر، صریح، دارای عرق دینی و بی توجه به منافع مادی دانست و برایشان آرزوی توفیق و عزت کرد.

رضی همچنین با تبریک به حجت الاسلام بصیری ابراز امیدواری کرد با حضور ایشان شاهد همدلی بیش از پیش متولیان امور فرهنگی دانشگاه باشیم و بتوانیم ثمره این همدلی را در فعالیت های اثرگذار فرهنگی و دینی شاهد باشیم.

حجت الاسلام پوررضا مدیر امور دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور هم در این مراسم گفت: دانشگاه گیلان از قابلیت ها و ظرفیت های خوبی برخوردار است و جزو هشت دانشگاه جامع کشور است.
حجت الاسلام اسماعیل پوررضا اظهار امیدواری کرد تا بتوانیم دانشگاه گیلان را با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های خوب این دانشگاه در بخش های مختلف، بازوی مناسبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دهیم.
وی با مهم دانستن بصیرت یادآور شد: همه ما بایستی در ابعاد مختلف علمی و فرهنگی به وظیفه تحصیلی که انقلاب اسلامی بر دوش همه ما گذاشته، با بصیرت سخن گوییم و عمل کنیم.

حجت الاسلام مهدوی مسئول پیشین نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه گیلان هم در این مراسم،خدمت رسانی و انجام خدمت در سنگرهای مختلف را تکلیفی مهم دانست.
حجت الاسلام بصیری مسئول جدید نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه گیلان هم با اشاره به این مطلب که فضای دانشگاه فضای علمی و اندیشه های متفاوت است گفت: فضای تعامل و گفت و گو باید در دانشگاه وجود داشته باشد تا اهالی دانشگاه بتوانند حرف خود را در خانه خود بزنند و بر ارتباط و تعامل همه تشکل ها و سلیقه های مختلف در دانشگاه تأکید کرد.

شایان ذکر است در این مراسم حجت الاسلام پوررضا به عنوان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان گیلان معرفی و ضمن تقدیر از تلاش های حجت الاسلام مهدوی،حجت الاسلام بصیری به عنوان مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان حکم خود را دریافت کرد.

tel final1

Share