مدیرعامل شرکت کارخانه خوراک دام سمام

دولت در مناطق محروم زیر ساخت ها را برای بخش های تولیدی فراهم نماید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر عامل شرکت خوراک دام سمام رودسر عنوان کرد: ایجاد بستر رشد اقتصاد سالم و ترویج اقتصاد مقاومتی برای نجات اقتصاد داخل از مهم ترین اهداف برای مقابله با بیکاری و غیر فعال شدن واحدهای تولیدی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر عامل شرکت خوراک دام سمام رودسر عنوان کرد: ایجاد بستر رشد اقتصاد سالم و ترویج اقتصاد مقاومتی برای نجات اقتصاد داخل از مهم ترین اهداف برای مقابله با بیکاری و غیر فعال شدن واحدهاIMG_۲۰۱۵۱۲۲۲_۱۰۴۴۲۷_۱ی تولیدی است.

مدیرعامل  شرکت خوراک دام سمام در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا اظهار داشت: اگر اقدامی در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام شده است، در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر حماسه اقتصادی محقق شده  است.

اصغر عبادی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها تولید نیست، به وابسته بودن تولید به تکنولوژی روز اشاره کرد و گفت: باید دولت بیشتر در مناطق محروم دخالت کند و زیر ساخت ها را برای بخش های تولیدی فراهم نماید.

وی اظهار داشت: قطعا راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور تحقق اقتصاد مقاومتی و در اختیار گذاشتن سرمایه اولیه است و در این راستا یکی از راه های رفع موانع تحقق اقتصاد مقاومتی حمایت دولت و مسئولین است.

عبادی  در ادامه به سابقه فعالیت شرکت روز نوش اشاره کرد و افزود: شرکت خوراک دام سمام در سال ۸۶ در محل روستای علی آباد.شهرستان رودسر  شروع به کار کرده است و دارای یک خط تولید بوده که بزرگترین واحد تولید  خوراک دام در شرق گیلان محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه این واحد تولیدی با هدف اشتغال زایی و درآمدزایی مناسب، به مساحت ۸هزار متر در روستای علی آباد شهرستان رودسر افتتاح شد، گفت: بصورت مستقیم با بهره گیری از ۲۰ نفر و غیر مستقیم ۱۰ نفر، انواع کنسانتره خوراک دام ،محصولات مرغداری و پرورش ماهی تولید کنیم و به گیلان و مازندران و استان قزوین عرضه کنیم.

مدیرعامل  شرکت کارخانه خوراک دام سمام  با اشاره به اینکه مبلغ سرمایه گذاری  شده در این کارخانه اگر در بانک سپرده گذاری می شد، سودی بیشتر از درآمد شرکت می داد، عنوان کرد: شرکت خوراک دام سمام  به دلیل ایجاد اشتغال جوانان در بحث اقتصاد مقاومتی  ، هم اکنون توسط  سرمایه گذاران بومی به صورت بخش خصوصی درحال بهره برداری می باشد و توانستیم بدون هیچ تسهیلاتی این کارخانه  تولیدی را  اداره کنیم.

اصغر عبادی در ادامه انگیزه راه اندازی این واحد تولیدی را صادر به تمامی کشور تاکید کرد: هرگونه پیشرفت اقتصادی، باید وضع طبقات محروم را بهبود ببخشد. همچنین نقدینگی به همراه نظارت باید به واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال تعلق گرفته و دولت و مسئولین هم حمایت های خودشان را داشته باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد مشکل اساسی ما راه ارتباطی شرکت می باشد که از مسولین شهرستان خاصه مهندس جانبازی فرماندار پرتلاش شهرستان رودسر  می خواهیم در خصوص آسفالت  راه ارتباطی شرکت چاره ای بیندیشد.

IMG_۲۰۱۵۱۲۲۳_۱۶۱۵۰۲_۲ IMG_۲۰۱۵۱۲۲۳_۱۶۱۵۴۲_۳ IMG_۲۰۱۵۱۲۲۳_۱۶۱۸۵۵

tel final1

Share