جعفرزاده:

به ابتکار گفتم تا زمانی که مشکلات زباله سراوان حل نشود به رشت سفر نکند/دیگر موقع حرف زدن نیست/ بهترین زمان برای جذب اعتبارات ملی است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده در خصوص زباله سراوان گفت: از دوستداران دولت هستم و اراده من کمک به دولت است اما از خانم ابتکار که دو هفته پیش می خواست به رشت بیاید خواهش کردم تا زمانی که مشکلات زباله سراوان حل نشود به گیلان سفر نکند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده در همایش شوراهای اسلامی، دهیاران و اقتصاد مقاومتی که در بخش سنگر برگزار شد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یعنی مقاومت کردن اقتصاد, اظهار کرد: هر آنچه که اقتصاد ما در مقابل تکانه ها مقاوم کند اقتصاد مقاومتی است.
photo_2016-07-28_21-21-42
به گزارش خبرنگار دیارمیرزا نماینده مردم رشت با بیان اینکه مقام معظم رهبری برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی ٢۴ بند و  راهکار را ارائه کردند, تصریح کرد: تولید محور بودن شاخصه اقتصاد مقاومتی است.
وی افزود: از بخشداری ها انتظار داریم که در راستای اقتصاد مقاومتی بند به بند بگویند که چه کارهایی انجام داده اند.
جعفرزاده گفت: کمیسیون رفع موانع استان برای ۱۰۰ واحد صنعتی توانست اعتبارات لازم را کسب کند و ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار نیز در کل کشور برای این موضوع در نظر گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: بخشداران باید علاوه بر اقدامات انجام شده, ظرفیت های خود را به ما اعلام کنند و ما هم موظف هستیم تا زمینه لازم را برای جذب اعتبارات را فراهم کنیم.

جعفرزاده گفت: موفق ترین و بهترین بخشداران افرادی هستند که تلاش مضاعف تر داشته باشند و جذب اعتبارات مشروط به ارائه برنامه از سمت مسئولان اجرایی می باشد و الان بهترین زمان جذب اعتبارات است.

وی افزود: سریعا باید کارگروه تخصصی تشکیل شود و دیگر موقع حرف زدن نیست و باید سریعا وارد عمل شد و هم اکنون دکتر جهانگیری به عنوان فرمانده قرارگاه اقتصاد مقاومتی در حال تخصیص اعتبارات است و دیگر فرصتی نیست.

نماینده رشت یادآور شد: اگرچه می دانم اقداماتی انجام شده اما باید عملیاتی شود و نباید عقب بیفتیم و انتظار داریم با تلاش مجموعه فرمانداران حداقل ۲۰ درصد از اعتبارات ۱۶ هزار میلیارد تومانی برای استان جذب شود تا از این فرصت طلایی بهره بگیریم.

جعفرزاده در ادامه اظهارات خود در خصوص زباله سراوان گفت: از دوستداران دولت هستم و اراده من کمک به دولت است اما از خانم ابتکار که دو هفته پیش می خواست به رشت بیاید خواهش کردم تا زمانی که مشکلات زباله سراوان حل نشود به این استان سفر نکند.

وی افزود: به ایشان گفتم تا زمانی که معضل سراوان به این صورت حل نشده باقی بماند هیچ کس شما را در استان همراهی نخواهد کرد. محیط زیست باید این معضل را رفع کند.

نماینده مردم رشت در پایان گفت: یک زمانی دلار ۷ تومانی بود اما گفتند که گیلان صنعتی نیست و کشاورزی است. اما کشاورزی به تنهایی ظرفیت حل مشکلات را ندارد و درحالیکه امروز اولین دستور کشور اقتصاد مقاومتی است,  باید تمام تلاش را برای جذب اعتبارات بکار گیریم و این امر تحقق پیدا نمی کند مگر در سایه همدلی.

tel final1

Share