به همراه جمعی از مسئولین شهرستان

بازدید میدانی فرماندار انزلی از روند اجرایی پروژه های ناحیه صنعتی خمیران+تصاویر

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عبدالصمد صفرنژاد فرماندار شهرستان بندر انزلی از روند اجرایی پروژه های در دست اجرای ناحیه صنعتی خمیران بازدید به عمل آورد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عبدالصمد صفرنژاد فرماندار شهرستان بندر انزلی از روند تکمیل پروژه های در دست اجرای ناحیه صنعتی خمیران بازدید به عمل آورد.
photo_2016-01-23_09-00-18به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از بندر انزلی منوچهرعاشوری بخشدار مرکزی، غلامرضا رضایی بازنشین مدیر شهرک های صنعتی خمیران و حسن رود و حجت الله عطایی رییس اداره راه وشهرسازی شهرستان بندر انزلی به همراه فرماندار شهرستان بندر انزلی از عملیات های در حال اجرا چون روکش اسفالت مسیر جاده اصلی کپورچال به ابکنار و احداث مرغداری شرکت هامون مرغ شمال توسط بخش خصوصی بازدید  بعمل آوردند.
در این بازدید فرماندار و هئیت همراه در محل دفتر شورای اسلامی و دهیاری خمیران حضور یافته و با اعضای شورا و دهیار آن منطقه نشستی برگزار کردند که در این نشست مشکلات روستا مطرح و مقرر شد پیگیریهای لازم در این زمینه به عمل آید.

فرماندار انزلی در این بازدید ضمن ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی برخی پروژه ها عنوان کرد: روکش اسفالت پنج کیلومتر از جاده اصلی کپورچال به ابکنار با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در حال انجام است.
وی ادامه داد: احداث شهرک صنعتی به منظور تولید و ساماندهی وضعیت اشتغال و رونق اقتصادی بوده که از اهمیت ویژه ای بر خوردار است و امیدوارم در برنامه اعتبارات عمرانی سال آتی بتوانیم اعتبارات مورد نیاز این پروژه ها را تامین کنیم.
در پایان غلامرضا رضایی بازنشین مدیر شهرک های صنعتی خمیران و حسن رود به تشریح کامل وچگونگی احداث زیرساخت های شهرک صنعتی خمیران که در مساحت سی هکتار در حال احداث می باشد پرداخت و منوجهر عاشوری بخشدار انزلی و ملکی دهیار روستای خمیران گزارش کاملی از روند توسعه روستا ارائه کردند.

tel final1

Share