مدیر کل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان:

گیلان بی‌نظیرترین آب دنیا را دارد/استانداردها باید طبق نیارها تعریف شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر کل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان گفت: گیلان براساس استانداردها بی‌نظیرترین آب دنیا را دارد و نمونه آن آب سد شهربیجار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس ،مدیر کل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان گفت: گیلان براساس استانداردها بی‌نظیرترین آب دنیا را دارد و نمونه آن آب سد شهربیجار است.یوسفی

محمدعلی یوسفی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران کنترل کیفیت گیلان در سالن همایش اداره‌ کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان با اشاره به اینکه کیفیت رمز ماندگاری در بازار است اظهار کرد: نیازها موجب می‌شود تا شاخص‌های کیفیت معنا پیدا کند.

وی کیفیت در اشتغال پایدار و رضایت‌مندی مردم را مهم عنوان کرد و افزود: کیفیت باید مورد توجه تولیدکنندگان باشد.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گیلان با بیان اینکه استاندارد کالا و محصولات از موارد مهم در اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: متولیان استاندارد باید در راستای استانداردسازی گام بدارند.

یوسفی تدوین استانداردها براساس نیاز جامعه و اولویت‌ها را جزو برنامه‌های سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی خواند و بیان کرد: استانداردها باید طبق نیارها تعریف شود.

وی رویکرد سازمان بر نظارت و ارزیابی را دچار تغییرات دانست و خاطرنشان کرد: استاندارد باید معیار کنترل داشته باشد.

این مسئول، سیاست سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی را نشأت گرفته از سند چشم‌انداز ذکر کرد و گفت: اهداف و سیاست سازمان مذکور در راستای سند چشم‌انداز ۱۴۰۰۴ مشخص شده است و  در برنامه ششم توسعه کشور پروژه‌ها باید براساس استاندارد باشد.

یوسفی، ترویج فرهنگ استاندارد را بخشی از اهداف سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی عنوان کرد و یادآور شد: گیلان طبق استانداردها بی‌نظیرترین آب دنیا را دارد و آب سد شهربیجار از جمله آن است.

tel final1

Share