فرصت سازی از چهره نازیبای این روزهای شهر رشت

دیواره های بی روح ﺣﺮﯾﻢ ﮐﺎرﮔﺎه طرح «پیاده راه» تبدیل به نمایشگاهی پویا می‌شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ﻣﺤﺼﻮرﺳﺎزی ﺣﺮﯾﻢ ﮐﺎرﮔﺎه و ﻣﺴﯿﺮ یکی از دستورالعمل هایی است که در هر پروژه عمرانی باید اجرایی شود اما روابط عمومی شهرداری رشت سعی کرده به جای استفاده از دیواره های بی روح و خشک از این فرصت بوجود آمده در راستای فرهنگ سازی و انتقال مفاهیم به شهروندان نهایت بهره برداری را نماید و دیواره کارگاه را تبدیل به یک نمایشگاه پویا کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،پس از تصویب طرح پیاده راه و اجرایی شدن آن ,خیابان های منتهی به بافت مرکزی شهر رشت دست خوش کند و کاری هایی شده اند که فضای خشنی را به وجود آورده است.

۵۰۹۰۰با توجه به اینکه این تغییرات طی چند ماه آینده به ثمر می رسد , لزوم زیباسازی این نقطه از شهر و بهبود فضای بصری برای عابران حس می شد که خوشبختانه از چند روز پیش شهرداری رشت در همین راستا گام برداشته است.

اما در زمان اجرای این پروژه ماندگار با نصب تابلو و بنرهای فرهنگی می توان مشکلات موقتی بوجود آمده را تبدیل به یک فرصت کرد.

ﻣﺤﺼﻮرﺳﺎزی ﺣﺮﯾﻢ ﮐﺎرﮔﺎه و ﻣﺴﯿﺮ یکی از دستورالعمل هایی است که در هر پروژه عمرانی باید اجرایی شود اما روابط عمومی شهرداری رشت سعی کرده به جای استفاده از دیواره های بی روح و خشک از این فرصت بوجود آمده در راستای فرهنگ سازی و انتقال مفاهیم به شهروندان نهایت بهره برداری را نماید و دیواره کارگاه را تبدیل به یک نمایشگاه پویا کند.

در طرح هایی که از روز گذشته نصب آنها آغاز شده علاوه بر آموزش های فرهنگی و اجتماعی ,آینده پروژه های شهری رشت به تصویر کشیده شده است و از سوی دیگر شاهد معرفی مفاخر و مکان های دیدنی و گردشگری استان گیلان هستیم.

tel final1

Share