به مناسبت آغاز هفته ملی کودک

کودکان فومنی قوانین راهنمایی و رانندگی را به صورت عملی آموختند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به مناسبت آغاز هفته ملی کودک که به نام «کودک ،سلامتی و ایمنی» نام گذاری شده است و روزهای پایانی هفته نیروی انتظامی عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در بین کودکان حضور یافتند و برنامه های ویژه ای برای آنها اجرا کردند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به مناسبت آغاز هفته ملی کودک که به نام «کودک ،سلامتی و ایمنی» نام گذاری شده است و روزهای پایانی هفته نیروی انتظامی عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در بین کودکان فومن حضور یافتند و برنامه های ویژه ای برای آنها اجرا کردند.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از فومن ,شفیع پور مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان شهرستان فومن ضمن قدردانی از فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان، یگان ویژه پلیس و پلیس راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: این برنامه جهت آشنایی بیشتر کودکان از وظایف و فعالیت های پلیس صورت گرفته است.a_012

وی ادامه داد: با هماهنگی مدیران مدارس شاهد ابتدایی و مدارس غیر انتفاعی در آینده ۴۰ نفر را جهت بازدید از دایره پلیس اعزام می کنیم.
شفیع پور حضور پلیس و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی را در بین کودکان باعث ایجاد شور و نشاط خواند و تصریح کرد: این خاطره در ذهن کودکان به یاد ماندنی می شود.
مسئول کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گفت: این بازدید در اولین روز از هفته کودک جهت آشنایی کودکان با اهمیت کار نیروی انتظامی در ایجاد آسایش و امنیت مردم است.

شفیع پور عنوان کرد: کودکان امروز کودکان روز شادی را با پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی سپری کردند.

وی با اشاره به اینکه این پرسنل بروشور هایی جهت آشنایی دانش آموزان با قوانین راهنمایی و رانندگی به کودکان تقدیم کردند، گفت: آموزش کودکان در ماشین های بنز پلیس به کودکان به شکل عملی توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی جذاب ترین بخش برنامه امروز بود.

شفیع پور به برگزاری مسابقه بومی و محلی کودکان با پلیس در ایجاد رقابت سالم اشاره داشت و افزود: اهداء حکم و کارت همیار پلیس به کانون از دیگر برنامه های این روز بود.
در این برنامه رئیس پلیس راهور سروان کریمی به درخواست مدیران مدرسه از انجام خط کشی عابر پیاده در مسیر و معابر ورودی مدرسه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این کار الزامی است و باید اجرایی شود.

کریمی رئیس پلیس راهور شهرستان فومن نیز توضیحاتی جامع از اقدامات این مجموعه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ارائه و کودکان را با مسئولیت هایشان آشنا کرد.

teledintitled

Share