برگزاری مراسم یادبود جان باختگان فاجعه منا در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم یادبود جان باختگان فاجعه منا از سوی نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار عصر یکشنبه در مصلی بزرگ رشت برگزار می شود.  نظر به برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت جان باختگان مظلوم فاجعه منا از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) در روز یکشنبه ۱۲ […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مراسم یادبود جان باختگان فاجعه منا از سوی نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار عصر یکشنبه در مصلی بزرگ رشت برگزار می شود.
۱۳۹۴۰۷۱۱۱۰۲۱۳۶۸۶۹۶۲۲۱۲۵۴ نظر به برگزاری مراسم یادبود و بزرگداشت جان باختگان مظلوم فاجعه منا از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی ) در روز یکشنبه ۱۲ مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ در حسینیه امام خمینی (ره) در تهران و همزمان در شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم و به منظور بزرگداشت این مهاجرین الی الله در سراسر کشور و تسکین آلام بازماندگان ، مراسم بزرگداشتی در همان روز و ساعت از سوی نماینده محترم ولی فقیه در گیلان و استاندار محترم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)رشت با سخنرانی آیت الله قربانی برگزار می گردد.

از عموم مردم ولایتمدار گیلان برای شرکت پرشور در این مراسم دعوت شده است.

هیات دولت نیز در بیانیه ای ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ، از عموم مردم برای شرکت در مراسم یادبود جان باختگان فاجعه منا که در تهران و همه استانها و به صورت همزمان برگزار می شود،دعوت به عمل آورد.

Share