با ابلاغ استاندار گیلان

هیئت عالی نظارت استانداری گیلان تشکیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در شش ماهه دوم امسال هیئت های بازرسی استانداری به شکل منظم از دستگاههای اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری ها بازرسی می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در شش ماهه دوم امسال هیئت های بازرسی استانداری به شکل منظم از دستگاههای اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری ها بازرسی می کنند.
نخستین نشست هیئت عالی نظارت استانداری گیلان در دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی و با حضور اعضا برگزار شد.
ostandariدر این نشست هر یک از اعضا به بیان دیدگاه های خود در حیطه نظارت و بازرسی از دستگاههای اجرایی استان و همچنین واحدهای تابعه استانداری، فرمانداری ها، بخشداری ها و شهرداری ها پرداختند.
حسینی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی گفت: هیئت عالی نظارت استانداری گیلان با هدف یکپارچه سازی امور نظارتی تشکیل شده است و این هیئت تلاش می کند از مسیرهای قانونی به رفع چالش های موجود در بخش های اجرایی کمک کند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در جلسات این هیئت علاوه بر مباحث مربوط به اجرای امور نظارتی، مهم ترین مسائل و مشکلات استانداری و واحدهای تابعه نیز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد تا راهکارهای آن به مسئولان ذیربط ارائه شود.
در این نشست علاوه بر بحث و بررسی پیرامون شیوه نامه اجرایی و در نهایت تایید آن، برنامه ریزی لازم برای اعزام هیئت های بازرسی در شش ماهه دوم امسال انجام شد.
شایان ذکر است هیئت عالی نظارت استانداری گیلان با ابلاغ استاندار گیلان و به پیشنهاد دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی تشکیل شده است و آقایان علی پناهی مشاور و مدیرکل حراست، علی اکبر پراوزان مدیرکل سیاسی و انتخابات، ایرج عاشوری مدیرکل اداری و مالی، عسگر حسنی پور مدیرکل دفتر امور روستایی و سرکارخانم ساحره میرسیدی مدیرکل امور شهری و شوراها به عنوان عضو و محمد حسینی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی به عنوان دبیر این هیئت می باشند.

 

Share