از حضور در پل طبیعت تا سرای محله کاشانک

بازدید مطالعاتی مدیران شهرداری رشت از دستاورد ها و پروژه های شهرداری تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار و مجموعه مدیریتی شهرداری رشت در یک تور دو روزه از پروژه های مختلف فرهنگی ، عمرانی و… شهرداری تهران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شهردار و مجموعه مدیریتی شهرداری رشت به همراه موسوی روزان عضو شورای اسلامی شهر رشت و دکتر جباری مشاور عالی شهردار در یک تور دو روزه از پروژه های مختلف فرهنگی ، عمرانی و… شهرداری تهران بازدید کردند.

۰۸۷۸  در راستای آشنایی هرچه بیشتر مجموعه مدیریت شهری شهرداری رشت از نحوه اجرای پروژه های فرهنگی و عمرانی در کلان شهرها در یک تور مطالعاتی دو روزه مدیران شهرداری با بازدید های میدانی و فشرده به بررسی نحوه اجرای مراکز خدماتی و پروژه های مهم کلان شهر تهران پرداختند و از نزدیک با مدیران اجرایی پروژه ها تبادل نظر کردند.

 مدیران شهرداری رشت در آغاز بازدید دو روزه خود که به میزبانی مرکز تبادل تجربه شهرداری تهران انجام شد به سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری تهران رفتند و از نزدیک با عملکرد این سازمان آشنا شدند و همچنین از نمایشگاه فعالیت ها و طرح های انجام شده در شهر تهران که در همین سازمان برپا شده بود بازدید نمودند .ساختار تشکیلاتی این مرکز و همچنین نحوه اقدام در زمان بحران و نیز چگونگی آماده سازی  اطلس نقاط بحران خیز محلات شهر تهران از موارد قابل ذکر در این بازدید بود.

در ادامه مجموعه مدیریتی شهرداری رشت از پل طبیعت به عنوان بزرگترین پل ساخته شده در تهران که نماد جدید پایتخت ایران  و نمونه ای بی نظیر در خاورمیانه محسوب می شود ، به عنوان بزرگترین پل عبور و مرور غیر خودرویی کشور با ۷ هزار متر مربع مساحت بازدید نمودند و از نزدیک با مجریان این طرح بزرگ به تبادل نظر پرداختند .

همچنین مدیران شهرداری شهر رشت ضمن بازدید از سامانه ۱۳۷ سازمان بازرسی شهرداری تهران در نشستی با مدیران و معاونین سامانه ۱۳۷، اهداف سامانه و نحوه ارائه خدمات مطلوبتر در جهت جلب اعتماد و مشارکت پذیری شهروندان را مورد بررسی قرار دادند .
در این بازدید دو روزه که با هدف آشنایی هرچه بیشتر مجموعه مدیریت شهری شهرداری رشت انجام شد ، معاونین ، مدیران ستادی ، مدیران عامل سازمان های شهرداری رشت به همراه شهرداران نواحی ۵گانه به بازدید از سرای محله کاشانک نیز پرداختند و با توجه به اینکه این طرح در ماه اخیر در شهر رشت هم در ۵ محله اجرایی شده است ، مسائل و چالش های موجود  و تبادل نظر با مدیران حاضر در این مجموعه در جهت رفع استفاده از نقطه نظرات آنها با بومی سازی طرح مذکور مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

علاوه بر این از مرکز مهارت آموزی کوثر  که زیر نظر معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اداره می شود  و در راستای ایجاد اشتغال و درآمد برای زنان سرپرست خانوار فعالیت می کند نیز از دیگر موارد مورد بازدید بود .

 در  پایان این بازدید دو روزه ، ثابت قدم شهردار رشت از همه کارمندان پر تلاش شهرداری رشت که برای حفظ آرامش شهر ، آرامش خود را برهم زده اند تشکر و قدر دانی نمود و اظهار داشت : مدیرانی که ما در مجموعه شهرداری رشت از وجود آنها بهره مند هستیم افرادی لایق ،پر تلاش و زحمتکشی هستند که با خدماتی که به مردم این شهر ارائه می کنند و گام هایی که در راستای توسعه این شهر بر می دارند سبب می شوند که ما به داشتن چنین مدیران شایسته ای به خود ببالیم.

 وی همچنین در خصوص بازدیدی که مجموعه مدیریتی شهرداری رشت از پروژه های شهرداری تهران داشته اند تصریح کرد : هدف از این بازدیدهای مطالعاتی می تواند علاوه بر تبادل نظر در مدیران ، انگیزه های کار و تلاش بیشتر را فراهم کند و جرقه های تازه ای را در ذهن مدیران در راستای اجرای پروژه های موثر و بزرگ در این شهر ایجاد نماید.

Share