در جلسه شورای شهر رشت:

گلایه رسولی از وضعیت بد دفع فاضلاب در مناطق محروم/باقری:متوجه نمی شوم پیاده راه فرهنگی یعنی چه؟!

باقری خطیبانی به عنوان یکی دیگر از ناطقین این جلسه با انتقاد از مصوبه اجرای پیاده راه در رشت گفت: به جای پرداختن به موضوع پیاده راه بهتر است به وضعیت شیرابه و فاضلاب بپردازیم.خواهش می کنم احساس مسئولیت داشته باشیم.من به عنوان یک سپاهی متوجه نمی شوم پیاده راه فرهنگی یعنی چه!؟

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یکصد و پانزدهمین جلسه شورای شهر رشت در صحن شورا برگزار شد.

shoraTheme رضا رسولی عضو شورای شهر به عنوان یکی از ناطقان این جلسه به وضع بد فاضلاب در محله های کم برخوردار و محروم رشت اشاره کرد و گفت: وضعیت سلامت مردم نگران کننده است و در محله های فقیرنشین رشت بدلیل دفع غیر بهداشتی فاضلاب شاهد آمار بالای سرطان هستیم و در این زمینه نسبت به عملکرد مدیریت شهری انتقاد وارد است.

تعیین تکلیف وضعیت تیم داماش گیلان دیگر موردی بود که رسولی بدان اشاره کرد.

متوجه نمی شوم پیاده راه فرهنگی یعنی چه

محمود باقری خطیبانی به عنوان یکی دیگر از ناطقین این جلسه با انتقاد از مصوبه اجرای پیاده راه در رشت گفت: به جای پرداختن به موضوع پیاده راه بهتر است به وضعیت شیرابه و فاضلاب بپردازیم.خواهش می کنم احساس مسئولیت داشته باشیم.من به عنوان یک سپاهی متوجه نمی شوم پیاده راه فرهنگی یعنی چه!؟

وی ادامه داد:چگونه است که وقتی یک نفر انتقاد می کند می گوییم آنها از جای دیگر پر شده اند ولی اگر تشویق کنند خوب است! بنده می گویم زیر ساختی برای پیاده راه صورت نگرفته است و بازاریان تحت فشار هستند.آیا حرف بنده جرم و تشویش اذهان عمومی است؟!

باقری از اعضای شورا خواست به دنبال حق و حقوق کارگران شهرداری باشند و یادآور شد:باید در محله های فقیر نشین رشت حضور پیدا کنیم تا ببینیم مردم در چه وضعیتی زندگی می کنند.اینها رو میگویم که بعدا نگویند «باقری» چیزی نگفته است.

پس از اظهارات باقری , رفیعی نوده رئیس شورای شهر رشت گفت: طرح ترافیک رشت و احداث پیاده راه توسط شورای ترافیک استان گیلان مصوب شده است و شورای شهر در این زمینه دخالتی نداشته است.

گفتنی است در ادامه جلسه اسماعیل حاجی پور به عنوان نماینده شورا در ستاد مدیریت بحران شهرداری رشت انتخاب شد و کمک ۱۵ میلیون تومانی شورای شهر رشت به یک خانواده به تصویب رسید.

tel final1

Share