امام جمعه اسالم:دولت یازدهم قدم های بزرگی در حوزه سلامت برداشته است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام و المسلمین اصغر جدائی در خطبه های امروز نماز جمعه بخش اسالم در خصوص حکومت ، مدیریت و رابطه آنها با تقوا مطالبی را بیان کرده و گفت:امام علی (ع) فرمود;زکات فرمانروایی، فریادرسی گرفتاران و ابزار ریاست، داشتن سعه صدر است. وی به اقدامات دولت یازدهم اشاره کرد […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام و المسلمین اصغر جدائی در خطبه های امروز نماز جمعه بخش اسالم در خصوص حکومت ، مدیریت و رابطه آنها با تقوا مطالبی را بیان کرده و گفت:امام علی (ع) فرمود;زکات فرمانروایی، فریادرسی گرفتاران و ابزار ریاست، داشتن سعه صدر است.

jodaeinamedوی به اقدامات دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: اولویت ها در دولت های مختلف با هم فرق می کند ، مثلاً دولت قبلی دغدغه بحث مسکن را داشت و از اول، سیاست گذاری هایش را به گونه ای تنظیم می کرد که مسکن مهر را به سرانجام برساند و دولت فعلی هم یکی از دغدغه هایش بحث سلامت بود که انصافاً قدم های بزرگی در این زمینه تا الان برداشته است.
جدایی به ثبات اقتصادی ایجاد شده اشاره کرد و گفت: از آن وضعیت نگران کننده و مضطرب کننده خلاص شدیم و امروز به سمت کاهش تورم حرکت می کنیم.

امام جمعه اسالم در ادامه با اشاره به سفر حج گفت:با توجه به شرایطی که وجود دارد برای بسیاری از افراد این سفر بیش از یک بار مقدور نمی شود فلذا زائرین و حجاج بیت الله الحرام سعی کنند از این سفر روحانی و معنوی حداکثر استفاده را کنند تا بتوانند برای سفر آخرت شان ره توشه سنگینی را فراهم کنند.
وی در ادامه به زائرین توصیه کرد قبل از سفر، چند روزی اعمال عبادی شان را بیش تر و بهتر کنند و کمی با خود خلوت کنند تا بتوانند در مدینه و مکّه با آمادگی معنوی و روحی بیش تری به اعمال عبادی و معنوی شان برسند.
حجت الاسلام و المسلمین اصغر جدائی اظهار داشت:متاسفانه گاهی وسوسه های شیطانی و عدم انس با عبادت سبب می شود زائران و حجاج با خواب های زائده و یا گشت و گذار های بی حاصل در بازار ها، انرژی های فراوانی را از دست دهند و حال عبادت نداشته باشند.
مقام معظم رهبری نیز در دیداری که با کارگزاران حج داشتند فرمودند:مبادا حجاج محترم، فرصت بی نظیر تنفس در شهر معطر پیامبر و حضور عبادی و شوق آور در مکه معظّمه و خانه خدا را با کار بسیار غلط گشت گذار در بازار و خرید کالا ها از دست بدهند و حسرت استفاده نکردن کامل از فرصت بی نظیر و نشاط آور حضور دز مسجد الحرام و مسجد النبی را برای همه عمر به دل خود بگذارند.

Share