از گوشه کنار سیاست گیلان

کاندیداتوری دانشجوی نمونه کشوری در انتخابات خبرگان رهبری گیلان/تعطیلی برنامه تلویزیونی پر مخاطب مجری گیلانی/ثبت رکورد ۱۰ کیلومتر آبهای آزاد توسط دختر انزلیچی+عکس

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

کاندیداتوری دانشجوی نمونه کشوری در انتخابات خبرگان رهبری گیلان

گیلان آنلاین نوشت:حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی نصیری گیلانی دانشمند علوم قرآنی و مدرس درس خارج فقه حوزه علمیه قم از حوزه انتخابیه گیلان کاندیدای مجلس خبرگان رهبری می گردد. استاد نصیری متولد ۱۳۴۴ و اهل کوچصفهان بوده که در حوزه های علمیه مشهد و قم دروس حوزوی را تا سطح درس خارج فقه و رشته تخصصی قرآن و حدیث دنبال کرده و در کنار آن از مقطع کارشناسی تا دکتری در دانشگاه تهران تحصیل کرده است. ایشان در مقطع دکتری دانشجوی نمونه کشوری شد. ایشان از شاگردان ممتاز و ویژه حضرات آیات سبحانی، جوادی آملی، مکارم شیرازی و مرحوم استاد معرفت می باشد.
بسیاری از آثار ایشان از کتب مرجع در سطح چهار حوزه و دوره دکتری دانشگاه بوده و برخی در جشنواره های مختلف برگزیده شدند که از بین آنها می توان به کتاب رابطه متقابل کتاب و سنت ( کتاب سال حوزه و جشنواره فارابی) و روش شناسی تفسیر قرآن ( پژوهش برتر در حوزه دین) اشاره کرد.
استاد نصیری گیلانی اقدام به تاسیس موسسه وحی و خرد نمود که به طور تخصصی در زمینه دینی به ویژه وحی و قرآن فعالیت می کند. با توجه به جایگاه علمی رفیع استاد نصیری در سطح کشور، در صورت کاندیداتوری در انتخابات خبرگان، به نظر می رسد مورد اقبال عمومی قابل توجهی قرار گیرد.

تعطیلی برنامه پر مخاطب مجری گیلانی

axe4694به گزارش « راه دانا »شبکه ورزش یکی از شبکه هایی بود که تاسیس شد تا برنامه های تخصصی ورزش را پوشش بدهد و ضمن پخش مستقیم رویدادهای مهم ورزشی برنامه های تولیدی مثل برنامه لیگ یک  در فوتبال داشته باشد اما با تغییر مدیر جدید شبکه ورزش همه چیز بهم ریخته است. از زمانی که شیعه مدیرشبکه ورزش شده بیشتر شاهد پخش مسابقات آرشیوی مثل فینال جام جهانی ۲۰۱۴ هستیم! حتی شنیدیم که برنامه پرمخاطب لیگ یک نیز تعطیل شده و دیگر قرار نیست روی آنتن برود آن هم در حالیکه برنامه لیگ یک توانسته بود بین اهالی فوتبال مورد استقبال قرار بگیرد و با پرداختن به مسابقات لیگ یک از بسیاری از فسادهای احتمالی در لیگ یک جلوگیری می کرد.

این برنامه با مجری گری مجتبی پوربخش و تهیه کنندگی مزدک میرزایی و پیمان یوسفی روی آنتن می رفت و اهالی فوتبال بخصوص تیم های لیگ یک به آن توجه ویژه ای نشان داده بودند اما ظاهرا به دلیل پرداخت نشدن مطالبات عوامل این برنامه، لیگ یک فعلا تعطیل شده است آن هم در حالیکه مسابقات لیگ یک از امروز آغاز می شود.

در کل مشخص نیست فلسفه تاسیس شبکه ورزش چه بوده که اکنون برنامه های تولیدی آن هم متوقف شده است و فقط برنامه های خارجی از آن پخش می شود امیدواریم مسئولان سازمان صدا و سیما به وضعیت شبکه ورزش بیشتر از گذشته توجه کنند.

 ثبت رکورد ۱۰ کیلومتر آبهای آزاد توسط دختر انزلیچی

DSCN20411انزلی کلاب نوشت: ساینا سادات آتشین شناگر ۱۰ ساله اهل انزلی همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، با طی مسیر ۱۰ کیلومتری در دریا در ۶ ساعت، رکورد شنا در آب های آزاد کشور و آسیا در رده سنی زیر ۱۲ سال را شکست.
قاسمعلی رضایی مدیر موسسه ثبت رکوردهای ملی ایران در مورد ثبت این رکورد به خبرنگار انزلی کلاب گفت: این رکورد در جهان تا به حال شکسته نشده و برای اولین بار است که این رکودزنی صورت می پذیرد و چنین رکود هایی در ایران فقط برای آسیا ثبت می گردد.
فخرالسادات خاکپور مسوول ورزش بانوان انزلی ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت : این اقدام شناگر خردسال انزلی، درس پایداری در مقابل سختی های زندگی برای همگان است و ورزش علاوه بر تقویت جسم، ذهن و اراده انسان را نیز قوی می کند.
ساینا آتشین پس از رکورد زنی با به دست گرفتن پلاکاردی با این نوشته که کودکان یمن را دریابید، از جامعه جهانی خواست که صلح را برای کودکان یمن به ارمغان آورند.
قابل به ذکر است ساینا آتشین ۹۲ جلسه برای ثبت این رکورد تمرین داشته است.

Share