اخبار امروز پلیس

دستگیری زورگیر در کمتر از ۲۴ ساعت در «لاهیجان»/دستبند پلیس بر دستان سارقان آرایشگاه زنانه در «رشت»/سارق سیم های برق در« املش» دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سه سارق زن که در داخل آرایشگاه های زنانه دست به سرقت می زدند، توسط کارآگاهان آگاهی استان گیلان در رشت دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سه سارق زن که در داخل آرایشگاه های زنانه دست به سرقت می زدند، توسط کارآگاهان آگاهی استان گیلان در رشت دستگیر شدند.
sare1سرهنگ فرهاد فلاح کریمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع ۴ فقره سرقت کیف در آرایشگاه های زنانه دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان افزود: کارآگاهان آگاهی در تحقیقات خود ردپایی از سه سارق زن در این آرایشگاه ها بدست آورده و دستگیری متهمان را مورد پیگیری قرار دادند.
سرهنگ فلاح کریمی با بیان اینکه این سه سارق در حین سرقت در یک آرایشگاه زنانه شناسایی و دستگیر شدند، بیان داشت: سارقان ۵۵، ۳۴ و ۳۵ ساله و غیر بومی بوده و با استفاده از غفلت مالباختگان در آرایشگاه، کیف انان را سرقت می کردند.
وی با اعلام اینکه متهمان تاکنون به ۴ فقره سرقت در رشت اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از شهروندان گیلانی خواست، در نگهداری اموال و اشیای قیمتی خود توجه بیشتری داشته و به یاد داشته باشند که سارقان همیشه در کمین اموال افراد ناآگاه و بی توجه می باشند.

سارق سیم های برق در« املش» دستگیر شد

۱فرمانده انتظامی شهرستان املش استان گیلان از دستگیری سارق در حین سرقت کابل برق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «سید حسین سیدنژاد» فرمانده انتظامی شهرستان املش در تشریح این خبرگفت: در پی چند فقره سرقت سیم برق در این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان املش با بیان اینکه ماموران انتظامی با پیگیری های شبانه روزی موفق به شناسایی سارق شدند، افزود: متهم که در حین ارتکاب سرقتی دیگر بود، با مشاهده ماموران با پرتاب قیچی مخصوص قطع سیم برق و با استفاده از تاریکی محیط قصد فرار داشت که با هوشیاری ماموران دستگیر شد.
سرهنگ سیدنژاد از کشف۱۶۰ متر کابل برق مسروقه، یک عدد نردبان، یک عدد قیچی مخصوص و یک عدد اسپری فلفل در بازجویی از متهم خبر داد و افزود: سارق در تحقیقات اولیه به سرقت ۳ فقره سیم برق به ابعاد هزار و ۸۰ متر و فروش آن به افراد دوره گرد اعتراف کرد.
فرمانده شهرستان املش در پایان با تشکراز همکاری مردم برای شناسایی سارق سیم های برق از ادامه تحقیقات پلیس از متهم جهت شناسایی خریداران اموال مسروقه خبر داد .

دستگیری زورگیر در کمتر از ۲۴ ساعت در «لاهیجان»

pic_200ماموران آگاهی شهرستان لاهیجان استان گیلان زورگیر فراری را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.
سرهنگ «قاسمی» فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۳:۲۰ روز گذشته راننده ۵۲ ساله کامیون با حضور در پاسگاه بازکیاگوراب اعلام داشت که به منظور استراحت کامیون خود را در کنار جاده توقف نمودم که پس از مدتی موتور سوار به همراه ۲ سرنشین خود با تهدید و درگیری اقدام به سرقت مقداری وجه نقد و تلفن همراه از من کردند و از محل متواری شدند.
سرهنگ قاسمی بیان داشت: با توجه به اهمیت موضوع، بررسی پرونده به عهده تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و بررسی های تخصصی برای شناسایی فرد زورگیر آغاز شد.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با احتمال اینکه سارقان جهت سرقت مجدد به آن مکان یا اطراف آن مراجعه نمایند با تشکیل اکیپی با لباس مبدل در محل به تعقیب و مراقبت پرداخته که بعد از چند دقیقه موتورسیکلت را رویت کردند.
وی ادامه داد: با رویت متهمان ، ماموران جهت دستگیری آنان وارد عمل شده که نفر اصلی زورگیران دستگیر و دونفر دیگر مجبور به فرار شدند.
سرهنگ قاسمی خاطر نشان کرد: در تحقیقات از متهم، وی به جرم خود اعتراف کرد و کلیه اموالی که مورد سرقت قرار گرفته بود از وی کشف و به مالباخته تحویل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه تلاش شبانه روزی پلیس برای دستگیری همدستان متهم ادامه دارد بیان داشت: زورگیر دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی گردید.

Share