«شهر من آستارا» به بازار کتاب آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از انتشار کتاب «شهر من آستارا» با محور معرفی جاذبه های گردشگری و چهره های شاخص فرهنگی این شهرستان خبر داد. ابوطالب جوان با اعلام این خبر، افزود: کتاب «شهر من آستارا» تالیف سیدرضا سیدی مقدم به صورت تمام رنگی روانه بازار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا از انتشار کتاب «شهر من آستارا» با محور معرفی جاذبه های گردشگری و چهره های شاخص فرهنگی این شهرستان خبر داد.
ابوطالب جوان با اعلام این خبر، افزود: کتاب «شهر من آستارا» تالیف سیدرضا سیدی مقدم به صورت تمام رنگی روانه بازار کتاب شده است.

-شهر-من-آستارا-به-بازار-کتاب-آمدوی با اشاره به اینکه مولف در این کتاب، تاریخچه جامعی از آستارا به همراه فهرست کامل و مصوری از تمام جاذبه های توریستی این شهرستان را گردآوری کرده است، اضافه کرد: این کتاب ۱۶۰صفحه ای با تیراژ یکهزار نسخه با قیمت ۴۰۰ هزار ریال در شش فصل با عناوین؛ آستارا را بهتر بشناسیم، چهره های فرهنگی ، ادبی و هنری، ورزش شهر من، روستاها و جاذبه های توریستی، مناظر آستارا به روایت تصویر و مقاله آستارای من سارای من تدوین شده است.

جوان با بیان اینکه سیدی مقدم خود ناشر این کتاب است، اظهار کرد: ویراستاری این کتاب توسط اکبر اکسیر و خط روی جلد آن توسط کریم صمدزاده نگاشته شده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا افزود: کتاب شهر من آستارا چهارمین اثر این نویسنده آستارایی است و تاکنون سه کتاب دیگر با عنوان های سوالات چهار گزینه ای فلسفی دکتر دادبه، مرا انتخاب کن (سنجش تمرکز ذهن) و گل مریم کاغذی (نگاهی معنوی به زندگی) توسط این نویسنده ۶۶ ساله آستارایی تالیف و به بازار کتاب روانه شده است.

Share