از «ماه عاشقی» تا « تمنای وصال »

ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای مرکز گیلان اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان برنامه های ماه مبارک رمضان را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن نصرپور مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان برنامه های ماه مبارک رمضان را اعلام کرد .
nasr_9444نصرپور گفت: در ماه مبارک رمضان هر روز شش برنامه از رادیو و چهار برنامه از تلویزیون گیلان ویژه این ماه پخش خواهد شد .
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان به تشریح برنامه ها پرداخت و گفت : «ماه عاشقی» ویژه افطار و «ماه منیر» ویژه سحر سیمای مرکز گیلان است .
وی افزود : ویژه برنامه «ترتیل خوانی قرآن کریم » هر روز به مدت یک ساعت از ساعت ۱۴:۳۰ از مصلای رشت به طور زنده ویژه برنامه «تفسیر قرآن»در بیت حضرت آیت الله قربانی نماینده معظم ولی فقیه در گیلان هر شب ضبط و از شبکه باران پخش می شود .
نصرپور با بیان اینکه رادیو نیز در این ماه برنامه های متنوع پخش می نماید گفت : برنامه های «بر آستان جانان» عنوان برنامه رادیویی ویژه افطار هر روز به مدت ۹۰ دقیقه و برنامه « تمنای وصال » ویژه سحر هر روز به مدت ۱۲۰ دقیقه از رادیو گیلان پخش می شود .
وی تصریح کرد : ویژه برنامه «تفسیر قرآن »نیز هرشب از رادیو گیلان پخش خواهد شد .
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان همچنین از پوشش اخبار ویژه این ماه مبارک به صورت گفتگوی ویژه خبری ، گزارشهای صوتی و تصویری و ارسال اخبار مکتوب به تهران از واحد خبر صدا و سیمای مرکز گیلان خبر داد .

Share