در اخرین جلسه شورا صورت گرفت

بررسی انتقال بازار در جلسه شورای شهر فومن/عباسقلی‌زاده:شهر ترحم نمی‌خواهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیرضا علیدوست هم در گفت: این پدیده نامیمونی است که در همه شهرها است و مختص شهر فومن نیست البته قانونگذار نیز در این خصوص به مبارزه اشاره نموده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جلسه ۹۴ شورای اسلامی شهر فومن با حضور شهردار فومن برگزار شد.
shora-foomanدر ابتدا علیرضا علیدوست رییس شورا گفت: جلسه را با ۴ دستور آغار می کنیم و در ابتدای جلسه جهت اولویت بندی برنامه ها در خدمت آقای مختار ابراهیمی رییس کمیسیون عمران هستیم و همچنین نظر کمیسیون عمران در این خصوص قرائت می شود.
در ادامه مختار ابراهیمی گفت: در خصوص مسایل مختلف مطالعه شده است و در خصوص پارک شهر فومن نیز با مهندس مجید منصوررضایی جلسه ای گذاشتیم که توضیحات خوبی دادند.
وی افزود: بلایی در روز سه شنبه در شهر داریم و آن بحث انتقال بازار است که از نظر اعضای محترم کمیسیون اولویت قرار دارد که البته باید سرویس بهداشتی ، آسفالت و … صورت گیرد و سپس بازار به مکان از چهارراه شهرک تا چهارراه دزدک در خیابان شهید شکوری انتقال یابد. این مسئله چون ضرورت داشت در کمیسیون مطرح و امروز نیز به صحن شورا ارایه گردید.
عباسقلیزاده شهردار فومن در ادامه این جلسه گفت: ما در بحث های شهری یک تکه کلامی داریم و آن این است که شهر ترحم نمی خواهد اگر ترحم کنیم خیلی بد می شود. اگر موضوع بحث ترحم باشد که شورای شهر و شهردار در انجام قانون که متفاوت نیست و خود قانون ملزم نموده است به اجرای قانون. باید موضوع دستفروشان و سدمعبر مغازه داران حل شود و ما نامه نگاری نموده ایم و به مغازه داران تذکر داده ایم.
علیرضا علیدوست هم در گفت: این پدیده نامیمونی است که در همه شهرها است و مختص شهر فومن نیست البته قانونگذار نیز در این خصوص به مبارزه اشاره نموده است.
رییس شورا افزود: آنچه برآیند جلسه است همه اعضا با انتقال بازار موافق هستند البته باید وضعیت روشنایی ، حمل و نقل ، و … آن مکان مشخص گردد.
در ادامه این جلسه بخاطر عدم حضور مهمانان در خصوص پارک تصمیم گیری انجام نگرفت و درخواست شرکت تامین نیاز گردشگری که مجری طرح ساماندهی خانه مسافرها هستند با حضور مدیرعامل یاسر علیزاده قلعه رودخانی که خواستار ایجاد مراکز اطلاع رسانی در ورودی شهر فومن بود مورد بحث قرار گرفت و مدیرعامل شرکت تامین نیاز گردشگری به ارایه توضیحات پرداخت.
در ادامه هر یک از اعضای شورا نظر خود را اعلام نمودند. کلیات تصویب شد و قرار شد جزئیات و جانمایی مشخص شود.
در پایان هم رییس شورا نامه های ارسالی از طرف مردم و نهادها را قرائت نمود و جلسه را پایان داد.

Share