تاکید نعیمی بر اجرای بموقع پروژه ها

نشست مدیرکل بنادر و دریانوردی با مدیران شرکت روسی سازنده جرثقیل ریلی ساحلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نعیمی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با مدیر شرکت روسی SMM که سازنده جرثقیل های ریلی ساحلی در روسیه است ملاقات کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نعیمی مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با مدیر شرکت روسی SMM که سازنده جرثقیل های ریلی ساحلی در روسیه است ملاقات کرد.
در ابتدا مدیرکل بنادر و دریانوردی به معرفی بندر انزلی و پتانسیل های آن پرداخت و پس از آن میهمانان شرکت مزبور، گزارشی را در خصوص تاریخچه فعالیت شرکت ارائه کرد و افزود: عمده فعالیت شرکت تا قبل از سال ۲۰۰۰ میلادی به روز نمودن جرثقیل های موجود در روسیه بوده اما بعد از سال ۲۰۰۰ میلادی اقدام به تولید و ساخت جرثقیل های ساحلی ریلی با ظرفیت ۱۰ تا ۲۰۰ تن با Qutreach حداکثر ۷۰ متر نمودند.
در نهایت مهندس نعیمی با توجه به در دست احداث بودن اسکله های جدید در بندر انزلی و ضرورت استفاده از جرثقیل های ساحلی از مدیر شرکت یاد شده خواست تا مستندات بیشتری از خود جهت تصمیم گیری بهتر ارائه کنند.

IMG_3376

همچنین نعیمی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در نشستی که با خانزادی عضو هیئت عامل و معاون فنی و مهندسی سازمان بنادر داشت گفت: در سفری که دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی در حاشیه سفر هیئت دولت به بندر انزلی داشت ضمن بازدید از این اداره کل و اظهار خرسندی از کارهای انجام شده، به زیبا سازی بندر و شهر بندر انزلی تاکید کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان سپس به اجرای پروژه ها در بندر انزلی اشاره نمود و خاطر نشان کرد: پروژه ها در بندر انزلی معمولا به موقع اجرا شده و به بهره برداری می رسند تا از این طریق هزینه های اضافی به سازمان تحمیل نشود.
وی همچنین افزود: در راستای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به کشتیها ، این اداره کل موج شکن شرقی را ۱۲۵ متر کوتاه نمود تا عبور و مرور کشتیها بهتر انجام شود.
نعیمی در این نشست همچنین به تشریح قراردادها پرداخت و روند انعقاد و اجرای آنها را توضیح داد.
وی از تعامل و همکاری این اداره کل با پیمانکاران و طرفهای قرارداد خبر داد و افزود: برای اجرای بهتر کار و پروژه های این اداره کل ضمن نظارت دقیق نهایت همکاری را با پیمانکاران و اپراتور ترمینالها دارد.
در پایان دکتر خانزادی ضمن جمع بندی مطالب ، از کارشناسان این اداره کل و مشاورین طرف قرارداد در جهت راهبری هر چه بهتر قراردادها تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است خانزادی و هیئت همراه در معیت مهندس نعیمی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان و معاونین وی از موج شکن های جدید و سایر پروژه های در دست ساخت بازدید نمودند.
IMG_3554 IMG_3573IMG_3545

Share