آیت الله قربانی: اوباما و کنگره آمریکا برای تجزیه عراق برنامه دارند

علمای شیعه آماده دفاع از حریم اسلام هستند/انقلاب اسلامی را نمی‌توان مصادره کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در گیلان از برنامه اوباما و کنگره آمریکا برای تجزیه عراق خبر داد و بیان کرد: آمریکا به‌دنبال تجزیه عراق به سه منطقه کردنشین، سنی‌نشین و شیعه‌نشین است زیرا اگر عراق قدرتمند در منطقه وجود داشته باشد استکبار نمی‌تواند بر آن غلبه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: ترویج آموزه‌های دینی توسط امام (ره)، مقام معظم رهبری، مراجع و روحانیت، ملت ایران را در صحنه نگه‌داشته است.همکاری و همگرایی روحانیت در کنار معلمان هدف آرمانی انبیاء است

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و پنجمین روز از هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در محل حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه قدس گیلان اظهار کرد: طبق روایات، خداوند از صدای چرخ ریسندگی زنان، بیل و کلنگ کارگران، مرکب مجاهدان در راه خدا و قلم دانشمندانی که روی صفحه حرکت کرده و حقایقی را نقش می‌بندد، خوشش می‌آید.

وی به تحریم‌های اعمال شده از طرف دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری برای رهایی از تحریم‌ها، اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده است و این امر با کار، تولید، علم و تلاش در راه خدا تحقق پیدا می‌کند.

قربانی در ادامه با بیان اینکه علمای شیعه آماده دفاع از حریم اسلام هستند، تصریح کرد: عالمان دینی اجازه نمی‌دهند شیاطین‌ بر مسلمانان مسلط شوند.

*برنامه اوباما برای تجزیه عراق

امام جمعه رشت از برنامه اوباما و کنگره آمریکا برای تجزیه عراق خبر داد و بیان کرد: آمریکا به‌دنبال تجزیه عراق به سه منطقه کردنشین، سنی‌نشین و شیعه‌نشین است زیرا اگر عراق قدرتمند در منطقه وجود داشته باشد استکبار نمی‌تواند بر آن غلبه کند.

وی به تلاش سپاه پاسداران در حفظ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پاسداران سنگربانان و حافظان حدود کشور و انقلاب اسلامی هستند.

قربانی با اشاره به ترویج آموزه‌های اسلامی توسط امام (ره)، مقام معظم رهبری، مراجع و روحانیت در جامعه، خاطرنشان کرد: آموزه‌های دینی ملت ایران را در صحنه نگه‌ داشته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با قدردانی از ائمه جمعه و جماعت در صحنه نگه‌داشتن مردم، یادآور شد: امام (ره) پیشگام در عرصه روشنگری جامعه است.

وی سخنرانی‌های مقام معظم رهبری برای جامعه را روشنگر خواند و اظهار کرد: رهنمودهای مقام معظم رهبری در سنگرداری و حفاظت از انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار است.

قربانی به مصادره انقلاب مصر توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: روز گذشته دولت مصر مردم این کشور را دعوت به راهپیمایی برای ترویج بی‌حجابی کرد اما مردم در راهپیمایی شرکت نکردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تلاش دشمنان در براندازی نظام اسلامی، بیان کرد: آنها که آرزوی براندازی نظام تا ۶ ماه دیگر را داشتند بدانند اکنون ۳۶ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی گذشته و همچنان در حال رشد است.

*انقلاب اسلامی را نمی‌توان مصادره کرد

وی قلم شهید مطهری را تامین کننده غذای فکری برای جامعه خواند و تصریح کرد: دشمنان باید بدانند انقلاب اسلامی را نمی‌توان مصادره کرد.

قربانی با بیان اینکه علمای صاحب قلم پادزهر دشمنان را فراهم می‌کنند، خاطرنشان کرد: علما سنگربانان دین محسوب می‌شوند و شهید مطهری در کتاب «حقوق زن در اسلام» با دلیل علمی و اجتماعی دفاع اسلام از زن را اثبات کرده است.

امام جمعه رشت استاد شهید مرتضی مطهری را مغز متفکر دنیای اسلام خواند و گفت: اکنون دنیای اسلام همسو با مقام معظم رهبری است.

در مراسم مذکور از هادیان و کارکنان نمونه عقیدتی سیاسی سپاه قدس گیلان تجلیل شد./فارس

Share