دیارمیرزا گزارش می دهد

هر آنچه که لازم است از تغییر و تحولات شهرداری رشت بدانید

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،همزمان با روی کار آمدن محمد علی ثابت قدم به عنوان شصت و چهارمین شهردار رشت شاهد تغییرات عمده ای در برخی معاونت ها ,شهرداری های مناطق و سازمان های شهرداری رشت هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،همزمان با روی کار آمدن محمد علی ثابت قدم به عنوان شصت و چهارمین شهردار رشت شاهد تغییرات عمده ای در برخی معاونت ها ,شهرداری های مناطق و سازمان های شهرداری رشت هستیم.

Shardari_Rashtثابت قدم در اولین نشست شورای اداری شهرداری رشت گفته بود:«قطعاً تغییرات سازنده در شهرداری رشت نیز انجام خواهد پذیرفت زیرا در هر کشوری به منظور سازندگی اصلاحاتی صورت می پذیرد و شهرداری رشت نیز از این قضیه مستثنی نخواهد بود.»

با توجه به اظهارات ثابت قدم و شناخت کامل او از شهرداری در آینده نزدیک شاهد تغییر و تحولاتی در شهرداری رشت خواهیم بود.

معاونت فنی و عمرانی یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار شهرداری رشت محسوب می شود که طی این چند وقت اخیر با حواشی بسیاری همراه بوده است.در اولین جلسه شورای اداری شهرداری رشت کامران زاده سرپرست معاونت فنی و عمرانی بعد از چندماه کار در این معاونت بطور رسمی تودیع شد تا رسولیان موقتا سرپرست معاونت عمرانی شود.بر اساس تغییراتی که در آینده نزدیک رخ خواهد داد میرنوید میرحق جو که یکی از باسابقه ترین مدیران شهرداری است رسما به عنوان معاون فنی و عمرانی مشغول به کار خواهد شد.

تغییرات روسای مناطق شهرداری رشت از دیگر تحولات شهردار جدید این کلانشهر محسوب می شود.بر این اساس طی احکام جداگانه ای حسن علیزاده به عنوان سرپرست شهرداری منطقه سه، عیسی پور به عنوان سرپرست شهرداری منطقه چهار و پور ناصرانی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه یک منصوب شدند.

بانوان نیز از انتصابات صورت گرفته توسط ثابت قدم سهمی خواهند داشت و دو پست اقتصادی را برعهده خواهند گرفت.براساس شنیدها خانم عاشوری به عنوان رییس دفتر سرمایه گذاری شهرداری رشت جایگزین علیرضا کامران راد می شود و خانم قناعت گر به عنوان مسئول بودجه شهرداری رشت فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

گفتنی است در ادامه عزل و نصب ها پیش بینی می شود محمدباقر بشردانش که پیش از این مدیر خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ بوده است به عنوان مدیر خدمات شهری شهرداری منصوب شود.

شهردار رشت در گام بعدی مدیریت سازمان ادغام شده اتوبوس رانی و تاکسیرانی را به مرتضی شریفی که شاهد اقدامات مثبتی از او در سازمان پسماند شهرداری رشت بوده ایم محول خواهد کرد. و از سوی دیگر مرتضی عاطفی رییس سابق سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت به عنوان رییس سازمان پسماند منصوب خواهد شد.

حامد عبدالهی نیز که هم اکنون ریاست سازمان زیباسازی شهرداری رشت را بر عهده داشته با ادغام سازمان زیباسازی و پارک ها در سازمان جدید به کار خود ادامه می دهد.

در پایان با توجه به اعتقاد ثابت قدم نسبت به کیفی سازی امورات و افزایش خدمات, تغییرات در دیگر سازمان های شهرداری رشت دور از انتظار نخواهد بود.

 

Share