به یاد استاد رحمدل

سلام استاد; باز از جبهه حق نعش شهید آوردند

سلام استاد; باز از جبهه حق نعش شهید آوردند هفته آخر اولین ماه هرسال روزهای چندان قشنگی برای دانشجویان شما نیست و همیشه درآن روزها خاطرات دوران دانشجویی در دانشگاه پیام نور و انجمن ادبی آن در ذهنم مرور می شود که امروز پس از گذشت بیش ازیک دهه از آن ایام هنوز هم بهترین […]

سلام استاد; باز از جبهه حق نعش شهید آوردند
۰۶fc93b59ea316da9b5cfd4caf7bfcb4هفته آخر اولین ماه هرسال روزهای چندان قشنگی برای دانشجویان شما نیست و همیشه درآن روزها خاطرات دوران دانشجویی در دانشگاه پیام نور و انجمن ادبی آن در ذهنم مرور می شود که امروز پس از گذشت بیش ازیک دهه از آن ایام هنوز هم بهترین و شیرین ترین روزهای زندگی هستند.
در کنار اساتید برجسته ادبیات کشور، آقایان دکتر فاضلی، شفیقی، خائفی، عالم خواه، خادمی و…. که هر جا که هستند خدا به سلامت دارشان، استادی از جنس ادبیات مذهبی دفاع مقدس هم بودند که امروز سالیان متمادی است که دیگر در میان ما نیست و با شهدا درد می زند و نرد عشق می بازد.
مردم گیلان فراموش نمی کنند زمانی که رهبری، مهمان مردم فرهنگ دوست گیلان بودند پس ازم عرفی دکتر رحمدل به ایشان ،آیت الله خامنه ای مصرع اول شعری از آقای دکتر را از حفظ داشتند و آن را تکرار کردند.
به عنوان یک دانشجو که افتخار حضور چندین جلسه ای در کلاس ایشان را داشتم درود می فرستم به تمامی معلمین و اساتید این کشور و گرامی می دارم یاد استاد غلامرضا رحمدل را و آرزو می کنم در کنار احترام و پاسداشت قهرمانان زنده خودمان نیم نگاهی هم به آنان که از جمع ما رفته اند داشته باشیم.

باز از جبهه حق نعش شهید آوردند
ورقی پاره ز قرآن مجید آوردند

روحشان شاد و به امید آن روز

سام سکوتی بداغ

Share