تغییرات پیاپی به صلاح نیست

رهنما:دریافت پیشنهاد سرپرستی فدراسیون کاراته را تکذیب می‌کنم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی سابق تیم ملی کاراته گفت: تا به این لحظه هیچ صحبت رسمی با من برای سرپرستی فدراسیون کاراته نشده و این خبر را تکذیب می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرمربی سابق تیم ملی کاراته گفت: تا به این لحظه هیچ صحبت رسمی با من برای سرپرستی فدراسیون کاراته نشده و این خبر را تکذیب می‌کنم.

pic (6)rahnamaمسعود رهنما در مورد معرفی مربیان تیم‌های ملی از سوی مسئولان فدراسیون اظهار داشت: مربیان تیم ملی از سوی مسئولان فدراسیون و مدیریت فنی تیم‌های ملی که سابقه خوبی در کاراته دارد معرفی شده‌اند. شاخص معرفی کادر فنی هر چیزی که بود می‌توان در مورد آن شاخص‌ها بعدها صحبت کنیم. فکر می‌کنم که جامعه کاراته به آن بلوغ رسیده حق طبیعی فدراسیون اعضای کادر فنی را خودش انتخاب کند.

وی در ادامه افزود: ما در کادر فنی شاهد حضور مربیان سازنده و یکسری افراد تحصیل‌کرده هستیم. بنده به عنوان یکی از اعضای جامعه کاراته وظیفه دارم کادر فنی فعلی را حمایت کنم.

سرمربی سابق تیم ملی کاراته در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش در حوزه‌های فنی با هیچ کسی عهد و اخوت نباید ببندد و ملاک اصلی آنها عملکرد کادرفنی باید باشد. ما هم نباید با سرعت در مورد کادر فنی تصمیم‌ بگیریم. متاسفانه شرایط جامعه کاراته مدتی است که اینطور شده که قبل از وقوع  جنایت قصاص می‌کنند. باید این پدیده زشت از جامعه کاراته دور شود.

رهنما در ادامه خاطرنشان کرد: امسال مسابقات جهانی در رده‌های پایه و مسابقات قهرمانی آسیا در رده بزرگسالان را پیش رو داریم. شرط مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون برای ادامه همکاری و عدم همکاری باید رجوع به نتیجه باشد.

مدیرکل ورزش استان گیلان در پاسخ به این سوال که این روزها شایعه‌هایی مطرح شده مبنی براینکه برای سرپرستی فدراسیون کاراته به شما پیشنهاد شده آیا این موضوع صحبت دارد یا خیر؟ گفت: ابتدا باید این را بگویم تغییرات پی در پی در راس ریاست فدراسیون کاراته به این رشته آسیب می‌زند اما در مورد حاشیه‌ها نیز باید اینطور بگویم تا به این لحظه هیچ صحبت رسمی با من نشده است و این مباحث را تکذیب می‌کنم. تیم ملی در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی عملکرد مثبتی داشته و این نتیجه مزد زحمات کادر فنی و مسئولان فدراسیون کاراته است./فارس

Share