مهدی‌زاده در واکنش به صحبت‌های مسئولان فدراسیون کاراته

رهنما سهمی در قهرمانی نداشته و زحمات دیگران را به نام خود زده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،من مدال قهرمانی‌ام را به ایتام اهدا کردم و برای به دست آوردن آن شبانه‌روز زحمت کشیده بودم. با آن کار خواستم به مردم کشورم خدمت کنم اگر چنین کاری را کردم مدال برای خودم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،امین مهدی‌زاده در واکنش به صحبت‌های مسئولان فدراسیون کاراته برای برگزاری کمیته انضباطی اظهار داشت: به نظرم اگر کمیته انضباطی برگزار شود همه ملی‌پوشان حتما از این موضوع استقبال خواهند کرد؛ چون تمام صحبت‌هایی که ما در این مقطع انجام داده‌ایم عین واقعیت است و حاضریم دوباره در کمیته انضباطی صحبت‌های خود را تکرار کنیم.13930720000575_PhotoA

ما ترسی از این موضوع نداریم. افرادی باید بترسند که بچه‌های مردم را ۹ ماه در اردو با بدترین شرایط نگه داشتند و در راس آنها دبیر فدراسیون کاراته است که باید جوابگوی تمام آن فشارهای روحی و روانی که به ما وارد کرده باشد.

وی در ادامه افزود: اتفاقا مسئولان فدراسیون باید جوابگوی خیلی از مسائل باشند. باید آنها جوابگو باشند چه اتفاقاتی رخ داد که تیم به مسابقات جهانی با تاخیر اعزام شد. دبیر فدراسیون حتما باید جوابگو باشد که چرا در اردوی تیم ملی سعید احمدی را تهدید کرده بود که اگر با من تمرین کند از اعزام به مسابقات جهانی حذف خواهد شد؟ فدراسیون سه ماه است حقوق ملی‌پوشان را پرداخت نکرده و از مسابقات جهانی فرانسه تا به امروز هنوز ۱۳ میلیون به من بدهکار است. آشوری در آن مقطع به من قول داده بود اگر مدال طلا را کسب کنم ۲۰ میلیون پاداش خواهم گرفت اما پس از گذشت ۲ سال همچنان آنها به من بدهکارند.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی فرانسه گفت: امیدوارم نمایندگان وزارت ورزش و جوانان هم در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کاراته حضور داشته باشند و درد دل ملی‌پوشان را گوش بدهند. تمام صحبت‌هایی که بچه‌ها در این مدت انجام دادند صحت دارد و ما همچنان پیگیر حقمان هستیم. ما خیلی از صحبت‌های خود را در رسانه‌ها مطرح نکردیم و آبروداری کردیم. امیدوارم در جلسه کمیته انضباطی مسئولان ورزش حضور داشته باشند تا مسائلی را که در طول ۹ ماه اردویی که برگزار شد را ما در حضور آنها مطرح کنیم.

وی در مورد اینکه مسعود رهنما کاپ قهرمانی تیم ملی را با خود به استان رشت برده و آنجا اهدا کرده، گفت: هیچ جای دنیا این اتفاق نمی افتد که چیزی که برای کسی نیست و هیچ سهمی در آن ندارد را به جایی دیگری اهدا کند. مگر می‌شود مالی را که برای خودت نیست و برای به دست آوردن آن هیچ زحمتی نکشیده‌ای به کسی یا جایی اهدا کنی؟ کاپ قهرمانی کومیته تیمی مردان در مسابقات جهانی متعلق به شهرام هروی، حسین روحانی و سیدمحمد حسینی مربی بدنساز و بچه‌های تیم ملی است که برای به دست آوردن آن زحمات زیادی کشیدند و اگر قرار است این کاپ به جایی اهدا شود باید با حضور این دوستان در یک مراسم ویژه این اتفاق رخ دهد نه اینکه رهنما که هیچ نقش و سهمی در موفقیت تیم ملی نداشته خودسرانه کاپ قهرمانی را با خود به رشت ببرد.

مهدی‌زاده در ادامه خاطرنشان کرد: همه ملی‌ پوشان در فرودگاه با دبیر فدراسیون صحبت کردیم و گفتیم کاپ قهرمانی باید به سیدمحمد حسینی اهدا شود؛ چرا که واقعا شبانه‌ روز برای موفقیت تیم ملی کاراته زحمت کشیده است،‌اما آشوری مدعی شد که رهنما از فدراسیون اجازه گرفته تا کاپ را به رشت ببرد و پس از آن دوباره به فدراسیون پس می‌دهد؛ چرا که این کاپ متعلق به فدراسیون است، اما متاسفانه با خبر شدیم که مسعود رهنما که هیچ نقشی در موفقیت تیم ملی نداشته و حتی در طول این ۸ ماهی که اردوهای تیم ملی برگزار شد حتی یک دقیقه بالای سر تیم ملی حضور نداشت کاپ را در رشت اهدا کرده است. متاسفم که چنین اتفاقی رخ داده و کسی که کوچک‌ترین نقشی در موفقیت کاراته نداشته حالا کاپ قهرمانی را از آن خود می‌داند.

وی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: من مدال قهرمانی‌ام را به ایتام اهدا کردم و برای به دست آوردن آن شبانه‌روز زحمت کشیده بودم. با آن کار خواستم به مردم کشورم خدمت کنم اگر چنین کاری را کردم مدال برای خودم بود،‌ اما دوستان که هیچ سهمی در قهرمانی کاراته در دو رویداد بزرگ نداشتند حالا مدعی کاپ قهرمانی شدند. متاسفم از اینکه مسعود رهنما زحمات دیگران را به نام خود زده و کاپ را با خود به رشت برده است./فارس

Share