طی مراسمی:

رئیس جدید اداره حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا معرفی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رئیس جدید اداره حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا طی مراسمی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، رئیس جدید اداره حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا طی مراسمتودیع-و-معارفه-۳۰۰x200ی معرفی شد.

قائم مقام مدیر کل حفاظت از محیط زیست گیلان بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره حفاظت محیط زیست این شهرستان هدف مهم اداره کل محیط زیست استان را حفظ و نگهداری از آن دانست.

الله‌قلی جعفری با قدردانی از تلاش رئیس سابق محیط ریست صومعه‌سرا اظهار داشت: امیدواریم با همکاری و همیاری همه رئیس جدید محیط زیست صومعه‌سرا موفق شود.

فرماندار صومعه‌سرا نیز در مراسم مذکور عنوان کرد: صومعه‌سرا از سطوح مدیریتی بسیار بالای برخوردار بوده که این می‌تواند سازنده باشد.

حسین اسماعیل‌پور سطح مدیریتی بالا را سبب توسعه و پیشرفت دانست و افزود: امیدواریم مسئولان جدیدی که وارد شهرستان می‌شوند دارای همین سطح بوده و در پیشبرد اهداف شهرستان راهگشا شوند.

وی با بیان اینکه مدیریت فرصتی برای هر شخص برای خدمتگزاری به مردم است، تصریح کرد: مسئولان و روسا باید از این فرصت دست نهایت بهره‌مندی را برای ارائه بهترین خدمات به مردم داشته باشند.

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: امیدواریم عزل و نصب‌های مدیریتی با هدف خدمت‌رسانی به مردم و با رویکرد مدیریتی باشد.

در پایان مراسم مذکور از تلاش‌های علیرضا قربانی رئیس سابق اداره حفاظت محیط زیست صومعه‌سرا تجلیل و حمزه عشوری به عنوان رئیس جدید این نهاد معرفی شد./فارس

Share