عاشوری خبر داد:

نخستین دانشگاه گردشگری دولتی گیلان در فومن افتتاح می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین دانشگاه گردشگری دولتی گیلان در فومن به‌زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین دانشگاه گردشگری دولتی گیلان در فومن به‌زودی افتتاح می‌شود.

ashoori-fooman1472 (5)ناصر عاشوری صبح امروز در جمع اصناف و بازاریان این شهرستان، اظهار داشت: بازاریان از اقشاری بودند که امام را در انقلاب یاری کردند و نقش بازاریان تهران، مشهد، اصفهان و شیراز و گیلان در پیروزی انقلاب ثبت و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه اگر فداکاری و حمایت بازاریان نسبت به امام نبود انقلاب با این سرعت نتیجه بخش نمی‌شد، افزود: ما نمی‌دانیم که  سرمایه و پول ارزش یا غیر ارزش است.

عضو کمیسیون اقتصاد در مجلس با اشاره به اینکه اگر پول و سرمایه در چارچوب قانون باشد حدی ندارد، گفت: سرمایه می‌تواند اشتغال و مشکلات را حل کند و کشور را به توسعه یافتگی سوق دهد.

عاشوری در گردش قرار دادن سرمایه را یک ارزش دانست و تصریح کرد: بدون سرمایه‌گذاری هیچ سد،یا کارخانه و یا فرودگاه ساخته نمی‌شود.

وی از ایرانیان مقیم در خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری در کشور دعوت کرد و گفت: باید تلاش کنیم حداقل ۳۰۰ ایرانی و  گیلانی را با استقبال برای توسعه کشور فرا خوانیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سعی کنیم از خود خواهی و گروه گرایی و سیاست بازی بیرون بیایم، افزود: یار و غمخوار و دوست و دلسوز هم باشیم تا کشوری رو به توسعه داشته باشیم.

عاشوری شهر فومن را علاوه بر کشاورزی شهر گردشگری خواند و تاکید کرد: ما نیاز به زیر ساخت‌ها داریم تا مسافر و گردشگر ماندگار شود.

وی از افتتاح هتل ۱۹ طبقه در شهر ماکلوان به‌زودی خبر داد و گفت: این هتل نمونه در کشور برای سمینارهای علمی و ایرانگردی سبب معرفی بهتر فومن به گردشگران می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصاد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تقویت روستاها از مهاجرت جلوگیری می‌کند، گفت: در شش تا هفت ماه آینده بیشتر جاده‌های خاکی روستاها آسفالت می‌شود.

عاشوری با اشاره به اینکه  از ۳۶۰ روستای فاقد گاز در گیلان ۹۸ روستا  متعلق به فومن  و شفت است، افزود: فومن با دژ تاریخی قلعه رودخان و شهرک ماسوله و بزرگانی چون آیت الله بهجت(ره) و شیون و صابری باید ویژه دیده شود.

وی شهر فومن  را از قطب‌های دانشگاهی خواند و تصریح کرد: این شهر با هفت مرکز دانشگاهی و بیش از پنج هزار و ۶۰۰ دانشجو به‌زودی شاهد افتتاح نخستین دانشگاه گردشگری دولتی در گیلان و سومین دانشگاه گردشگری کشور است./تسنیم

Share