مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان

برنامه‌ای برای ورود به انتخابات مجلس ندارم/حل مشکل داماش نیاز به جراحی دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان با انتقاد از شایعات اخیر در ارتباط با ورود خود برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت : من عشقم ورزش است و با ورود سیاسیون به ورزش و همچنین ورزشکاران به سیاست به شدت مخالف هستم و این را به ضرس قاطع می گوییم که هیچ برنامه برای ورود به انتخابات مجلس را ندارم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان با انتقاد از شایعات اخیر در ارتباط با ورود خود برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت : من عشقم ورزش است و با ورود سیاسیون به ورزش و همچنین ورزشکاران به سیاست به شدت مخالف هستم و این را به ضرس قاطع می گوییم که هیچ برنامه برای ورود به انتخابات مجلس را ندارم.

نیاز به ۴۱میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه ها

rahnama_4624به گزارش خبرنگار دیارمیرزا مسعود رهنما پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت یکساله خود در اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار کرد :وقتی بنده این مسئولیت را بر عهده گرفتم اداره کل با ۴۱ پروژه نیمه تمام روبه رو بود که برای اتمام این پروژه ها اعتبار حدود ۴۱ میلیارد تومان نیاز داشت اما در صورتی که میزان  اختصاص اعتبار این اداره کل درسال جاری ۳ میلیاردو ۷۰۰ میلیون تومان است .

وی با بیان این که تمامی موفقیت ها تنها به سخت افزار بستگی ندارد افزود :این پروژه های نیمه تمام سال ها طول می کشد تا تکمیل و قابل بهره برداری برسد وبا توجه به سیاست وزارتخانه تصمیم بر این گرفتیم تا نقشه راه و رویکرد اداره کل نیروی انسانی‌ محور باشد و اعتبارات دریافتی را روی ورزش هایی که توانایی کسب مدال دارند سرمایه گذاری نماییم.

مدبر کل ورزش و جوانان در ادامه نشست خبری خود اقدامات مهم صورت گرفته در دوران مدیریت خود را کسب ۹ مدال طلا در مسابقات آسیای اینچئون عنوان کرد و افزود : استارت این کار قبل از دوران مدیریت بنده و زمانی که بنده به مدیر کل وقت رجوع کردم و درخواست تشکیل ستاد بازی های آسیایی در اداره کل ورزش و جوانان را داشتم که خوشبختانه این ستاد تشکیل شد و علت موفقیت امروز را مدیون برنامه ریزی گذشته هستیم.

وی در ادامه این نشت خبری با تاکید بر این که روسای هیات های ورزشی باید افرادی ورزشکار و از دل همان خانواده ورزشی باشند افزود :هیات های ورزشی باید به افراد متخصص در ورزش برسد اگر این اتفاق رخ ندهد نمی توان انتظار موفقیت چندانی در آن رشته ورزشی کسب نماییم .

برنامه ای برای ورود به انتخابات مجلس ندارم

وی با انتقاد از شایعات اخیر در ارتباط با ورود خود برای انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت : من عشقم ورزش است و با ورود سیاسیون به ورزش و همچنین ورزشکاران به سیاست به شدت مخالف هستم و این را به ضرس قاطع می گوییم که هیچ برنامه برای ورود به انتخابات مجلس را ندارم.

وی از افتتاح ۶ طرح ورزشی گیلان دردهه فجرخبر داد و متذکرشد: در این راستا طرح‌های عمرانی و ورزشی مورد بهره‌ برداری قرار می‌گیرد.

مشکل داماش با مسّکن حل نمی شود و نیاز به جراحی دارد
مسعود رهنما با بیان این که یکی از بدشانسیهای بنده در زمان مدیرکلی ورزش جوانان گیلان مشکل تیم های فوتبال این استان است افزود :نه بنده و نه وزارت ورزش و جوانان در حوزه فوتبال، تیم‌های باشگاهی و لیگ، کنترل‌کننده و هدایت‌کننده نیستیم، بلکه ناظر هستیم اما از آن جایی که علاقه‌مندبه فوتبال هستم و مدیر بومی نیز به شمار می آیم نمی توانم بی تفاوت به این اتفاقات باشم.

وی در ادامه تصریح کرد:همه افراد می دانند مشکل داماش دیگر با مسکن حل نمی شود و نیاز به جراحی دارد ولی جراح کننده من نیستم .

رهنما با تأکید بر اینکه داماش وضعیت خاصی داردو باید مشکلات آن به صورت اساسی بررسی شود،اضافه کرد: به صورت ریشه‌ای پیگیر مشکلات داماش هستیم و تمام تلاش خودمان را برای احیا دوباره این تیم انجام خواهیم داد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان از تلاش های استاندار و تاکید وی برای حل مشکل داماش خبر داد و گفت :پس از انتقال پگاه و داماش جز سرخوردگی برای هواداران صادق و خونگرم داماش گیلان و حاشیه برای مسولان استانی چیزی دیگری از آن زمان تا کنون عاید مردم گیلان نشده است . و فواید آن تنها به افراد خارج از استان رسیده است.

Share